اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی دشتستان:

کمبود فضای ورزشی و آموزشی مهم‌ترین مشکلات ابوالفیروز دشتستان است

بخشدار مرکزی دشتستان گفت: کمبود فضای ورزشی و آموزشی مهم‌ترین مشکلات ابوالفیروز دشتستان است.

کمبود فضای ورزشی و آموزشی مهم‌ترین مشکلات ابوالفیروز دشتستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حیدر دانافرد بعد از ظهر امروز در بازدید نماینده دشتستان در مجلس از روستای ابوالفیروز در دشتستان اظهار داشت: خدمت به مردم در صدر اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر کوتاهی نمی‌کنیم.

وی به تشریح مشکلات و روند پیگیری آنها پرداخت و افزود: کمبود فضای ورزشی، تسطیح زمین فوتبال، اصلاح جاده و احداث مدرسه از مهم‌ترین مشکلات روستای ابوالفیروز است.

دانافرد تصریح کرد: برخی از نیازمندی‌های روستا در حال پیگیری است که در صورت واریز بودجه مربوطه، عملیاتی خواهند شد و برخی دیگر نیازمند اعتبارات استانی و رایزنی در سطوح بالاتر هستند.

وی از نماینده مردم دشتستان و مسئولان دفتر وی خواست تا برای رفع مشکلات مطرح شده، رایزنی و همکاری انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی ابوالفیروز نیز با قدردانی از حضور نماینده مردم دشتستان در مجلس و سایر مسئولان شهرستان در جمع مردم، اظهار داشت: روستای ابوالفیروز دارای مردمی مؤمن و ولایت‌مدار است که قبل و بعد از انقلاب اسلامی وفاداری خود به دین اسلام و انقلاب اسلامی را ثابت کرده‌اند.

سردار قاید افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات فراوانی در این روستا انجام گرفته ولی همچنان کمبودهایی وجود دارد که برای رفع آنها نیازمند توجه و تلاش جدی مسئولان هستیم.

وی بابیان اینکه تعریض جاده اصلی میان روستا و تعمیر پل، مهم‌ترین مشکل است گفت: این جاده تاکنون موجب بروز حوادث فراوانی شده است؛ همچنین جاده خاکی امامزاده قاسم (ع) نیز تخریب شده و نیازمند بهسازی است.

قاید تصریح کرد: بسیاری از دانش‌آموزان روستا به دلیل مخروبه بوده دبستان برای تحصیل به شهر و روستاهای همجوار تردد می‌کنند که احداث مدرسه دوکلاسه از درخواست‌های همیشگی مردم بوده است.

رئیس شورای اسلامی ابوالفیروز اذعان داشت: احداث پارک و کمک برای تکمیل بنای مسجد صاحب‌الزمان (عج) نیز از دیگر خواسته‌های مردم و شورای اسلامی است.

وی از تلاش‌های همه مسئولان به ویژه پیگیری‌های نماینده مردم دشتستان در مجلس قدردانی کرد و خاطرنشان ساخت: همواره از طریق نهادهای مختلف پیگیر دغدغه‌های مردم بوده‌ایم و امیدواریم به برکت حضور مسئولان در بین مردم روستا و مشاهده میدانی نیازمندی‌ها، به زودی شاهد رفع مشکلات باشیم.

انتهای پیام/2452/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول