اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان تاکید کرد

لزوم افزایش سطح کیفی خدمات در مناطق محروم دشتستان

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان بر لزوم افزایش سطح کیفی خدمات در مناطق محروم دشتستان تاکید کرد.

لزوم افزایش سطح کیفی خدمات در مناطق محروم دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابراهیم مهتدی عصر امروز در دیدار مسئولان با مردم در دالکی اظهار داشت: مردم دالکی خدمات فراوانی برای پیشرفت انقلاب اسلامی داشته‌اند و خدمت به این مردم لازم است.

وی با قدردانی از حضور مسئولان استانی و شهرستانی در جمع صمیمی مردم دالکی افزود: شهدایی که تمثال مبارک آنها در این مسجد نصب شده شاهد اعمال مدیران و دلیلی برای تلاش شبانه‌روزی در راستای خدمت به مردم و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: تلاش نماینده مردم دشتستان در مجلس برای تشکیل چنین جلساتی قابل تقدیر است و حضور مسئولان در بین مردم و پاسخگویی به آنها از برکات انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه اکنون مردم به راحتی در کنار مسئولان می‌نشینند و سئوالات و گلایه‌های خود را بازگو می‌کنند، گفت: طبق فرمایشات امام (ره) و مقام معظم رهبری مسئولان باید به صورت جهادی خدمت‌رسانی کنند و خود را در سطح مردم محروم نگه دارند.

مهتدی ابراز داشت: شهر دالکی دارای مردمی نجیب و متدین است که همواره برای پیشرفت انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس خدمات فراوانی داشته‌اند.

این مسئول تصریح کرد: از مسئولان انتظار داریم با سخت‌کوشی به رفع مشکلات مردم به ویژه در مناطق دوردست بپردازند و مردم نیز باید محدودیت‌های بودجه‌ای، امکانات و زمان ادارات را درک کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان با تاکید بر پیگیری مصوبات نشست‌ها و قول‌های مدیران، خاطرنشان ساخت: اعضای شورای اسلامی باید در اجرای برنامه‌ها به نهادهای دولتی کمک کرده و امور را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

وی اظهار داشت: پس از برگزاری نشست‌های دیدار مردمی و بررسی مشکلات توسط مسئولان، شاهد پیگیری مسئولین دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی هستیم و امیدواریم این رویه با جدیت ادامه داشته باشد.

مهتدی بر لزوم افزایش سطح کیفی خدمات در مناطق محروم دشتستان تاکید کرد و گفت: همه مسئولان باید در این مسیر گام بردارند.

انتهای پیام/2452/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول