اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

توزیع بیش از 16 هزار سبد کالا در شهرستان دشتستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از توزیع بیش از 16 هزار سبد کالا در شهرستان دشتستان خبر داد.

توزیع بیش از 16 هزار سبد کالا در شهرستان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدحسین احمدی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: نظارت بر بازار و تلاش برای ثبات قیمت‌ها از برنامه‌های مهم اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان در سال جاری است.

وی افزود: در سال جاری با همکاری اصناف و مردم تلاش خوبی برای ساماندهی بازار و کاهش قیمت‌ها انجام شد و امیدوار هستیم این مهم تداوم داشته باشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از توزیع بیش از 16 هزار سبد کالا در شهرستان دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای توزیع سبد کالا تاکنون این تعداد سبد کالا در شهرها و روستاهای دشتستان توزیع شده است.

احمدی تصریح کرد: با توجه به ازدحام مشمولین برای دریافت سبد کالا در روزهای اولیه توزیع، علاوه بر فروشگاه‌های تعاونی مصرف کارکنان دولت و فروشگاه‌های رفاه و اتکا، برخی از فروشگاه‌های بزرگ سطح شهرستان دشتستان نیز به عاملین توزیع در شهرستان اضافه شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت نظارت بر توزیع سبد کالا، با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده و تنظیم لیست کشیک بازرسان در دو شیفت کاری صبح و عصر و استفاده از توان نیروهای ستادی، از تمام مراکز توزیع بازرسی به‌عمل می‌آید و نسبت به رفع نواقص احتمالی اقدام می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان بیان کرد: توزیع سبد کالا تا پایان سال ادامه خواهد داشت و تمام افرادی که در جامعه هدف هستند را شامل خواهد شد.

احمدی از شهروندان خواست تا هرگونه شکایت، سئوال یا پیشنهاد خود را با تلفن 124 به این سازمان اعلام کنند تا نسبت به رفع مشکلات و دغدغه‌های شهروندان اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول