اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خبر داد

اجرای عملیات آبرسانی در 48 روستای دشتستان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرای عملیات آبرسانی در 48 روستای دشتستان خبر داد.

اجرای عملیات آبرسانی در 48 روستای دشتستان

حیدر دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم در نظام اسلامی اهمیت بسیار زیادی دارد و در این مسیر نباید هیچ گونه کم‌کاری داشته باشیم.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در شهرها و روستاهای مختلف خدمات لازم را ارائه می‌کند و برای جلب رضایت خاطر شهروندان از همه توانمندی و امکانات موجود بهره می‌بریم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خاطرنشان کرد: در نیمه دوم امسال بیشترین تاکید این شرکت بر روی آبرسانی به مناطق کمتر توسعه یافته و دوردست بوده که تا حدود زیادی به موفقیت رسیده‌ایم.

دهقانی از آبرسانی به 48 روستای دشتستان در سال جاری خبر داد و ابراز داشت: در نیمه دوم امسال شاهد اجرای عملیات آبرسانی به 48 روستای دوردست دشتستان بودیم که با کیفیت بالایی اجرایی شده‌اند.

وی اضافه کرد: بر اساس آمار موجود با تکمیل این پروژه‌ها بیش از 21 هزار نفر از جمعیت روستایی دشتستان از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از برخورداری 350 هزار نفر از جمعیت روستایی استان بوشهر

از آب شرب بهداشتی خبر داد و گفت: در حال حاضر 350 هزار نفر جمعیت روستایی در این استان از آب سالم و بهداشتی برخوردار هستند.

دهقانی افزود: در حال حاضر 56 هزار متر مکعب ظرفیت در مخازن آب روستاهای سراسر استان داریم ولی متاسفانه حدود 50 درصد از شبکه انتقال آب فرسوده شده که نیازمند به‌سازی و بازسازی هستند.

وی ابراز داشت: امیدوار هستیم با تامین اعتبارات به موقع و اجرای پروژه‌های آبرسانی شاهد رضایتمندی مردم از وضعیت آب شرب باشیم.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول