اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

ارائه خدمات نوروزی به گردشگران با ‌‌نوآوری همراه باشد

فرماندار راور بر ‌نوآوری در ارائه خدمات برای گردشگران و میهمانان نوروزی تاکید کرد.

ارائه خدمات نوروزی به گردشگران با ‌‌نوآوری همراه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی عصر امروز در جلسه ستاد نوروزی این شهرستان اظهار داشت: با تمهیدات و اقدامات انجام شده، شهرستان باب‌الرضا (ع) برای استقبال از گردشگران و میهمانان نوروزی آماده شده است.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات مهمی که برای گردشگران و میهمانان باید انجام داد، نوآوری در ارائه خدمات است، علاوه بر اینکه باید کیفیت خدمات‌رسانی را نیز بهبود داد.

شریفی تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات به مسافران نوروزی چند‌ کمیته‌ شامل اسکان، خدمات شهری، بهداشت و درمان، خدمات امداد و نجات‌، امنیت و امور انتظامی، تنظیم بازار، حمل و نقل، اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران در ایام نوروز در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به موقعیت فیزیکی شهرستان راور و قرار گرفتن در محور مواصلاتی دو استان پهناور کرمان و خراسان ابراز داشت: با توجه به عبور مسافران و زائران حرم رضوی (ع) از راور، فراهم ساختن بستر مناسب برای اسکان و خدمت‌رسانی به ایشان ضروری است، زیرا بسیاری از مسافران نوروزی از این مسیر ارتباطی در ایام تعطیلات استفاده می‌کنند.

وی بیان داشت: جمعیت هلال‌احمر شهرستان باید نسبت به برپایی ایستگاه‌های امدادی در محورهای ارتباطی شهرستان اقدام و ایستگاه راهنمای مسافران نیز در مبادی ورودی شهرستان ایجاد کند.

شریفی هدف از تشکیل جلسه ستاد تسهیلات نوروزی را هماهنگی و برنامه‌ریزی برای تمام دستگاه‌های عضو ستاد و بهره‌برداری از ‌ظرفیت‌های شهرستان اعلام کرد و افزود: همه مسئولان دستگاه‌ها تلاش کنند تا با فراهم کردن بستر لازم در تجهیز و رفع نواقص مدارس، مراکز اقامتی و پذیرایی، مهمانسراهای دولتی و مکان‌های عمومی و خدمات‌دهی، چهره شهرستان را بیش از پیش به مسافران و گردشگران معرفی کنند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های عضو ستاد نوروزی موظف هستند، تمام امکانات و تجهیزات خود را برای رفاه و آسایش مسافران نوروزی به کار گیرند و بخشداران نیز باید تمهیدات و اقدامات لازم را در بخش‌های تابعه شهرستان برای بسترسازی‌های توسعه صنعت گردشگری و رفاه مسافران فراهم کنند.

انتهای پیام/2446/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول