اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر فنی استانداری گلستان مطرح کرد

گلستان باید مقصد گردشگری شود / شناسایی قوت و ضعف ستاد سفر نوروزی‌

سرپرست دفتر فنی استانداری گلستان گفت: برای پیشبرد بهتر امور و ارتقای عملکرد ستاد خدمات تسهیلات سفرهای نوروزی استان، شناسایی و اعلام نقاط ضعف و قوت این ستاد طی سال‎های گذشته ضروری است.

گلستان باید مقصد گردشگری شود / شناسایی قوت و ضعف ستاد سفر نوروزی‌

 به گزارش خبرگزاری فارس، رسول حسام پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان گلستان اظهار داشت: دبیرخانه ستاد موظف است، نسبت به شناسایی و جمع‎بندی این نقاط ضعف و قوت اقدام کرده و آن را در جلسات آینده این ستاد اعلام نماید.

تامین نظرات استاندار در برنامه‎ریزی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی گلستان

وی خاطرنشان کرد: با توجه به توصیه‎های کاربردی استاندار به عنوان رئیس ستاد خدمات سفرهای نوروزی و تاکیدشان بر آموزش و فرهنگ‎سازی، باید دستورالعملی بر این اساس تنظیم تا براساس این محور برنامه‎ریزی شود.

حسام با تاکید بر افزایش عملکرد دستگاه‎های نظارتی در ایام نوروز اذعان داشت: دستگاه‎های نظارتی در این فرآیند بر عملکرد دستگاه‎های مجری طرح نظارت کنند، تا متناسب با وظیفه‎مندی دستگاهی خود اقدام کنند.

تامین رضایت مسافران نوروزی هدف اصلی ستاد خدمات رسانی سفرهای نوروزی گلستان

وی تصریح کرد: اهداف برنامه‎های عملیاتی و نظارتی استان، باید با هدف خدمت‎رسانی مناسب به مسافران نوروزی و تامین احساس رضایت‎مندی آنان باشد.

این مسئول گلستانی آموزش را مهمترین روش برای تغییر رفتار و فرهنگ‎پذیری استان قلمداد کرد و اذعان داشت: دامنه این تغییر رفتار می‎تواند از دستگاه‎های اجرایی استان تا مردمی باشد که در استان ساکن هستند و رفتار آنان می‎تواند ماندگاری مسافران را افزایش دهد.

حسام ادامه داد: تردیدی نیست، حضور مسافران و گردشگران در گلستان در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان موثر است و می‎تواند به عنوان یک ارزش افزوده مورد توجه استان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: باید تمهیداتی اتخاذ کرد که‌ گلستان مقصد گردشگری شود و از بابت این مقصد شدن منافع قابل توجهی نصیب استان می‎شود.

انتهای پیام/83002/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول