اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات دهه فجر

تیم فوتسال شبکه بهداشت و درمان لنده قهرمان شد

عصر امروز فینال مسابقات فوتسال گرامیداشت دهه فجر در لنده برگزار شد که در پایان تیم شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده قهرمان این دوره از مسابقات شد.

تیم فوتسال شبکه بهداشت و درمان لنده قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، عصر امروز در ادامه مسابقات فوتسال جام ادارات گرامیداشت دهه فجر در شهرستان لنده، تیم شبکه بهداشت و درمان قهرمان شد.

مسابقات فوتسال جام ادارات گرامیداشت دهه فجر با حضور ده تیم از ادارات شهرستان در دو گروه پنج تیمی برگزار شد.

این مسابقات عصر امروز با برگزاری دو دیدار به پایان رسید که تیم فوتسال سپاه و فرمانداری برای کسب مقام سوم در مقابل هم قرار گرفتند که در نتیجه سپاه با نتیجه چهار بر دو از سد حریف خود فرمانداری گذشت.

تیم‌های ورزش و جوانان و شبکه بهداشت هم برای کسب مقام قهرمانی و نائب قهرمانی در مقابل هم قرار گرفتند که تیم شبکه بهداشت و درمان با نتیجه چهار بر سه در ضربات پنالتی از سد حریف خود گذشت و به قهرمانی رسید.

از حاشیه‌های جالب این مسابقات حضور محمد مرادی فرماندار شهرستان لنده برای تشویق تیم فرمانداری و دکتر عبدالحسین موسویان رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه به همراه معاونان خود برای تشویق تیم شبکه بهداشت و درمان لنده بود.

عین‌الله دهقان در بخش اهدای جوایز ضمن تقدیر از حضور ادارات در این دوره از مسابقات، ابراز داشت: مسابقات فوتسال جام دهه فجر با هدف حفظ وحدت و انسجام ادارات در اجرای برنامه‌ها برگزار گردید که حضور آن‌ها این مهم را به اثبات رساند.

رئیس اداره ورزش و جوانان با تقدیر از حضور مسئولان در این مسابقات، متذکر شد: مسابقات فوتسال جام ادارات در آینده نیز به مناسبت های مختلف برگزار خواهد شد ولی این مسابقات تنها به فوتسال نباید ختم شود بلکه در سایر رشته های ورزشی باید ادارات خودی نشان بدهند و تیم‌های مختلف ورزشی را برای ادارات خود ساماندهی کنند.

انتهای پیام/82013/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول