اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

خدمات خیرین در حوزه بهداشت به مردم معرفی شود

استاندار قم تشویق عموم به انفاق در بخش بهداشت و درمان را مورد توجه قرار داد و گفت: باید خدمات خیرین در این حوزه به مردم شناسانده شود.

خدمات خیرین در حوزه بهداشت به مردم معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌منش امروز در دیدار خیرین حوزه سلامت استان قم با اشاره به خدمات موثر خیرین در ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی درمانی بزرگ در ادوار مختلف گفت: با وجود زحمات و تلاش قابل تحسین علما و خیرین در زمینه بهداشت و درمان قم، هنوز نیازمند ایجاد و تجهیز بیمارستان‌های جدید و مدرن هستیم.

وی تشویق عموم به انفاق در بخش بهداشت و درمان و مشارکت در این کار خداپسندانه را بسیار با اهمیت برشمرد و افزود: این امر زمانی محقق می‌شود که ضمن استفاده صحیح و به‌جا از منابع، خدمات خیرین به مردم شناسانده شود.

استاندار قم انجام کار جزیره‌ای در حوزه سلامت را دارای اثرات سوء دانست و تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان قم باید با بررسی زیرساخت‌های استان و سیاستگذاری صحیح در حوزه سلامت نسبت به مدیریت استفاده حداکثری از سرمایه خیرین اقدام کند.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش خیرین حوزه سلامت در راستای جذب سرمایه‌های مادی و معنوی بسیار موثر است، گفت: باید در همایشی با حضور نخبگان و سرمایه‌داران ملی و بین‌المللی اهداف و نیازهای استان در این بخش تبیین و از افراد مستعد بهره گرفته شود.

صالحی‌منش با اشاره به سفر اتباع کشورهای مسلمان حوزه خلیج‌فارس به کشور برای امر درمان و ظرفیت‌های خوب استان قم در این زمینه خاطرنشان کرد: با احداث مراکز درمانی تخصصی و مدرن در امر جذب توریست درمانی به شهر قم، گام‌های بلندی برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول