اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی باشت خبر داد

برخورد جدی پلیس با ‌خرده‌فروشان مواد مخدر در باشت

فرمانده انتظامی باشت از اقدامات جدی پلیس مبارزه با مواد مخدر در دستگیری عاملان خرده‌فروش در شهرستان باشت خبر داد.

برخورد جدی پلیس با ‌خرده‌فروشان مواد مخدر در باشت

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، سیدمحمد صدرایی‌نژاد عصر امروز در نشستی که با حضور داستان، پلیس مبارزه با مواد مخدر و نیروهای انتظامی شهرستان باشت با امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای توانا، مقتدر انتظامی و پلیس‌های مبارزه با مواد مخدر در شهرستان باشت به همت افراد و همکاری دستگاه‌های مربوطه توانسته‌اند اقدامات مهم و بسیار خوبی را در سطح این شهرستان انجام دهند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان باشت تصریح کرد: خسارت‌های مادی و معنوی اعتیاد در جامعه همان‌گونه که از عموم مردم پوشیده نیست موجبات ایجاد مشکلات فراوان روحی و روانی ،از هم پاشیدگی بنیان‌های خانواده و به دنبال آن اختلال در اجتماع و ارتباطات اجتماعی می‌شود بنابراین لازم است مسئولان با در نظر گرفتن قوانین و ضوابط با تعامل و همکاری زمینه پاک شدن شهروندان منطقه را از مواد مخدر فراهم کنند.

وی ادامه داد: از جمله اقدامات انجام گرفته در طی ماه‌های اخیر شناسایی مناطق قابل کشت، شناسایی افرادی که اقدام به کشت می‌کنند و دستگیری و پاکسازی مناطق از هرگونه مواد مخدر بوده است.

صدرایی‌نژاد استقرار ایست بازرسی، تعامل و همکاری با شورا‌ها و دهیاری‌ها برای شناسایی و دستگیری افراد متخلف در روستاها، دستگیری عاملان توزیع مواد مخدر در شهرستان به صورت عمده و خرده و اطلاع‌رسانی از طریق فعالیت‌های فرهنگی در مدارس و برای نسل جوان و نوجوان را از جمله اقدامات نیروی انتظامی به منظور مبارزه با مواد مخدر برشمرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان باشت با تأکید بر این‌که مبارزه با مواد مخدر نه تنها یک وظیفه برای نیروهای انتظامی است بلکه یک وظیفه همگانی برای عموم مردم و خانواده‌ها است، گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر در دستگیری عاملان خرده فروش در شهرستان باشت با جدیت اقدام می‌کند و متخلفان را به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

وی افزود: در حد امکان تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با اقدامات جدی پیشگیری از آلوده شدن افراد را به مواد مخدر را در دستور کار قرار دهیم چرا که پیشگیری باید در اولویت از درمان قرار گیرد.

انتهای پیام/82009/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول