اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان:

مواد مخدر مدارس همدان را تهدید می‌کند

مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: طی چند سال اخیر، ورود مواد مخدر از سمت غرب و نقاط مختلف مدارس را نیز با تهدید جدی مواجه کرده است.

مواد مخدر مدارس همدان را تهدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عبدالرضا فولادوند ظهر امروز در جلسه انعقاد تفاهمنامه «پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» در همدان، سرمایه انسانی را مهم‌ترین سرمایه‌های هر کشور دانست و افزود: در این میان نیرو‌های فعال هر جامعه‌ای را نوجوانان و جوانان یک کشور تشکیل می‌دهد.

وی گفت: امروز آموزش و پرورش به عنوان محل تعلیم و تربیت کار تربیت نسل آینده را انجام می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان با اشاره به نقشه‌های دشمن برای به انحراف کشاندن جوانان و نوجوانان گفت: ما برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی دست یاری خود را به سوی تمام ادارات ذی‌ربط دراز می‌کنیم.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش از مجموعه‌های مرتبط با نسل نوجوان و جوان، کمک می‌خواهد تا بتواند در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وارد شده و برنامه‌های خوبی برگزار کند.

فولادوند یادآور شد: سازمان‌های مختلف باید در این عرصه وارد شده و همکاری منسجمی داشته باشند زیرا آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

وی ادامه داد: طی چند سال اخیر، ورود مواد مخدر از سمت غرب و نقطه‌های مختلف، مدارس را نیز با تهدید جدی مواجه کرده است.

فولادوند با تأکید بر اینکه باید توان خود را در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بالا ببریم، افزود: در بسیاری مواقع به جای حل مسئله درصدد پاک کردن صورت‌مسئله هستیم که این مشکل را حل نمی‌کند، پس باید واقع‌بین بود.

انتهای پیام/89007/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول