اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش ماموران انتظامی

200 کیلوگرم مواد مخدر در پارس‌آباد کشف شد

با تلاش نیروهای انتظامی و ماموران مبارزه با مواد مخدر پارس‌آباد بیش از 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی 10 ماه گذشته در این شهرستان کشف و ضبط شد.

200 کیلوگرم مواد مخدر در پارس‌آباد کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون فرماندار شهرستان پارس‌آباد پیش از ظهر امروز در همایش مدیران روابط عمومی سازمان‌های دولتی پارس‌آباد با اشاره به نقش روابط عمومی در کنترل و رساندن اخبار مواد مخدر و تبیین ضرر و زیان آن در جامعه اظهار داشت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر نیز بیش از 150 مصرف‌کننده این مواد افیونی در شهرستان پارس‌آباد دستگیر شده‌اند.

احد احدزاده یادآور شد: در طول 10 ماه سال‌جاری ماموران انتظامی و هنگ مرزی پارس‌آباد در عملیات‌های جداگانه موفق به کشف و ضبط بیش از 200 کیلوگرم از انواع مواد مخدر، دستگیری 17 قاچاقچی عمده فروش و توقیف پنج دستگاه خودرو در این شهرستان مرزی شده‌‌اند.

این مسئول افزود: با توجه به قاچاق مواد مخدر در نوار مرزی جاده، احداث پل فلزی با اعتبار 350 میلیون تومان جهت کنترل نوار مرزی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، الیاس دلیر فرمانده نیروی انتظامی پارس‌آباد نیز در این همایش بیان داشت: در طول 10 ماه گذشته نسبت به سال گذشته کاهش اکثر جرایم را شاهد بودیم به طوری که قتل 100 درصد، سرقت 48 درصد، تصادفات جرحی و فوتی جمعاً 75 درصد و شرارت 57 درصد کاهش نشان می‌دهد.

در پایان از مدیران روابط عمومی سازمان‌های دولتی پارس‌آباد و صدا و سیمای مرکز اردبیل که با نیروی انتظامی در پخش اخبار و غیره همکاری داشتند با اهدای لوح سپاس و جوایزی قدردانی شد.

انتهای پیام/62007/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول