اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه امسال صورت گرفت

تردد بیش از 47 میلیون و 81 هزار وسیله نقلیه در راه‌های قزوین

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در 9 ماه امسال 47 میلیون و 81 هزار و 948 دستگاه وسیله نقلیه در راه‌های اصلی و فرعی این استان تردد داشته‌اند.

تردد بیش از 47 میلیون و 81 هزار وسیله نقلیه در راه‌های قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جواد حق‌لطفی ظهر امروز در کمیته ایمنی راه‌های استان قزوین با اشاره به تردد خودروهای عبوری از راه‌های این استان، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات ثبتی دستگاه‌های تردد شمار در 9 ماه امسال، 47 میلیون و 81 هزار و 948 دستگاه وسیله نقلیه در راه‌های اصلی و فرعی استان قزوین با متوسط سرعت 89 کیلومتر در ساعت تردد داشته‌اند.

به گفته وی، بیشترین تردد وسایل نقلیه در راه‌های استان قزوین مربوط به آزادراه قزوین به کرج با عبور 20 میلیون خودرو و کمترین تردد مربوط به محور بویین زهرا به ساوه با یک میلیون و 400 هزار خودرو است.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: در 9 ماه امسال همچنین 20 میلیون و 945 هزار و 518 مورد تخلف رانندگی در راه‌های این استان صورت گرفته که بیشترین موارد تخلف مربوط به سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و عدم فاصله طولی با وسیله نقلیه مقابل است.

حق‌لطفی اضافه کرد: در 9 ماه سال جاری از 25 استان در حوزه استحفاظی استان قزوین، تصادف منجر به فوت و جرح مشاهده شده که این امر خود گواه میزان اهمیت راه‌های این استان است.

انتهای پیام/2667/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول