اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قزوین خبر داد

جانمایی احداث شش بازار روز جدید در قزوین

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین از جانمایی احداث شش بازار روز جدید به تناسب جمعیت شهری در قزوین خبر داد.

جانمایی احداث شش بازار روز جدید در قزوین

حسین عمویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه تاکنون چهار بازار روز در قزوین احداث شده است، اظهار کرد: شش بازار روز جدید نیز در این شهر جانمایی شده که این سازمان تلاش می‌کند این بازارها را احداث کند.

این مسئول بیان کرد: احداث این شش بازار یاد شده با توجه به جمعیت شهری در قزوین در نظر گرفته شده که تحقق این هدف از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین است.

وی با اشاره به محدودیت بودجه سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین گفت: این سازمان تلاش می‌کند تا هر سال یک بازار روز احداث کند که البته در شرایط ایده‌آل سازمان یاد شده می‌تواند دو بازار روز را احداث کند.

عموئی خاطرنشان کرد: در گذشته به طور متوسط احداث هر بازار روز 200 تا 300 میلیون تومان بود که اکنون با توجه به شرایط و وسعت گستردگی این بازار و افزایش قیمت‌های مصالح در ساخت‌ و ساز به 600 تا 700 میلیون تومان رسیده است.

خرید آسان از مهم‌ترین اهداف احداث روز بازار

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین ابراز داشت: هدف از بازار روز در قزوین کاهش حجم بار ترافیک، جلوگیری از هزینه‌ها، کاهش آلودگی، عرضه میوه و تره‌بار با کیفیت مناسب، حمایت از تولیدکنندگان و تهیه و خرید آسان مایحتاج ضروری و میوه و تره‌بار شهروندان است.

وی یادآور شد: بازار روز مهدیه از جمله بازارهای این سازمان واقع در جانبازان شهرک مهدیه است که با هدف خدمت‌رسانی به شهروندان، کاهش بار ترافیکی در نقاط پرازدحام شهری، عرضه میوه و تره‌بار و مایحتاج عمومی، مواد پروتئینی و آبزیان افتتاح شده است.

این مسئول ادامه داد: در این بازار روز غرفه عرضه مستقیم شیر خام، غرفه عرضه گیاهان دارویی، اختصاص کیوسک مطبوعاتی، برپایی غرفه عرضه گل و گیاه و عرضه نهال رایگان به مناسبت روز درختکاری با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان دایر است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین اظهار داشت: با اولویت رضایتمندی شهروندان و تغییر روش برای رسیدن به اهداف تعریف شده در بازار مهدیه، این بازار در اختیار شرکت تعاونی روستایی قرار گرفته است.

انتهای پیام/77009/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول