اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مراکز رسانه‌های دیجیتال قزوین:

مسابقات بازی‌های رایانه‌ای در قزوین برگزار می‌شود

مدیر مراکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین گفت: مسابقات بزرگ بازی‌های رایانه‌ای مرحله کشوری به میزبانی قزوین برگزار می‌شود.

مسابقات بازی‌های رایانه‌ای در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین، سعید پورایمانی اظهار داشت: این مسابقات به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، شناسایی و ساماندهی و هدایت بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به جذابیت‌های بازی‌های رایانه‌ای برای نوجوانان و جوانان و فراگیر شدن آن لزوم توجه به این قشر بیش از پیش احساس می‌شود و سوق دادن آنها به سمت بازی‌های رایانه‌ای سالم و کنترل هیجان آنها از نکات مهم و اساسی به شمار می‌رود.

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین بیان کرد: با توجه به ضرورت هدایت این بازیکنان این مجتمع با برگزاری مسابقات مختلف توانسته است گامی در مسیر هدایت و ساماندهی بازیکنان بازی‌های رایانه‌‌ای استان قزوین بردارد.

پورایمانی با اشاره به مسابقات بزرگ بازی‌های رایانه‌ای ابراز کرد: این دوره از مسابقات 26 تا 28 اسفند ماه سال جاری در رشته‌های PES2013 و FIFA2014 در کنسول xbox و در رشته 3.3.5  world of warcraft به صورت تیمی دو نفره در کنسول رایانه (pc) به میزبانی مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین استان قزوین برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به برگزاری این مسابقات به صورت کشوری و همچنین استقبال گسترده از این نوع مسابقات ظرفیت ثبت‌نام محدود است.

انتهای پیام/2667/ط/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول