اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای شهر همدان:

باغ «زرین‌بدرقه» در درآمدهای پایدار شهرداری اثرگذار است

رئیس کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای شهر همدان گفت: احداث یک مجموع فرهنگی و رفاهی در باغ زرین‌بدرقه ایجاد درآمدهای پایدار را برای شهرداری نیز به دنبال دارد.

باغ «زرین‌بدرقه» در درآمدهای پایدار شهرداری اثرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز اعضای کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان از پروژه نیمه تمام مجموعه فرهنگی و سالن ورزشی اسلامیان و باغ زرین بدرقه همدان بازدید کردند.

رئیس کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای شهر همدان در این بازدید با تأکید بر اینکه ارزش‌های انقلاب اسلامی باید بیش از پیش به نسل جوان انتقال داده شود، اضافه کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان ناگفته‌های انقلاب اسلامی به جوانان است.

رضا غلامی خجسته با تأکید بر اینکه مهمترین وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران و انقلاب‌های دیگر ریشه در اهداف مذهبی و فرهنگی آن دارد، اضافه کرد: انقلاب اسلامی با تکیه بر ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی و با هدف والای استقرار قوانین و موازین الهی در تمام شئونات فردی و اجتماعی مردم ایران رخ داد.

وی با اشاره به هدف کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان در خصوص ارتقاء فرهنگ شهروندی و پیگیری ایجاد فضاهای فرهنگی و تفریحی برای شهروندان اظهار داشت: تصویب ایجاد 35 فرهنگسرا و سالن ورزشی در نقاط مختلف شهر از اقدامات بسیار مهمی است که طی 18 ماهه گذشته کمیسیون در راستای تحقق اهداف تلاش کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات موجود در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان افزود: لازم است شهرداری برای ایجاد درآمدهای پایدار و ارائه خدامت مطلوب به مردم از امکانات خود به نحو احسن استفاده کند.

وی با اشاره به ظرفیت خوب باغ‌زرین بدرقه همدان اظهار  داشت:این باغ با پیگیری‌های شورا و شهرداری تملک شده و فضای آن پتانسیل بسیار مناسبی را برای ساخت مجموعه رفاهی و تفریحی شهرداری همدان دارد.

خجسته اضافه کرد: احداث یک مجموع فرهنگی و رفاهی در باغ زرین بدرقه ایجاد درآمدهای پایدار را برای شهرداری نیز به دنبال دارد.

وی از تملک باغ زرین بدرقه خبر داد و افزود: این باغ دارای 18 هزار و 500 متر مربع مساحت است که ظرفیت ایجاد میهمانسرا، رستوران و مجموعه فرهنگی و ورزشی را دارد.

رییس کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای شهر همدان افزود: می توان از بودجه حاصل از محل درآمدهای باغ زرین بدرقه برای هزینه‌های پروژه‌های فرهنگی استفاده کرد.

وی اظهار کرد: پرسنل شهرداری نیز می‌توانند از مجموعه رفاهی در باغ زرین بدرقه در مراسم و جشن‌های مختلف خود استفاده کنند.

خجسته اضافه کرد: در راستای ایجاد بسترهای مناسب برای ازدواج آسان می‌توان از این مجموعه‌های شهرداری به نحو احسن برای ازدواج جوانان با قیمت مناسب بهره گرفت.

وی در بازدید از پروژه نیمه‌تمام مجموعه فرهنگی و سالن ورزشی اسلامیان واقع در بلوار ولایت نیز گفت: مالک این پروژه برای واگذاری و فروش این ملک به صورت تهاتری به شهرداری اعلام آمادگی کرده و در صورت خرید، ظرفیت ایجاد یک مجموعه فرهنگی و ورزشی را دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای شهر همدان مشارکت شهروندان با شورا و شهرداری در احداث فرهنگسراها و مجموعه‌های ورزشی را بسیار حائز اهمیت دانست و از مردم ولایتمدار همدان برای مشارکت در ساخت فرهنگسراها و سالن‌های ورزشی دعوت کرد.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول