اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج خبر داد

پیش‌بینی درآمد 130 میلیارد تومانی شهرداری سنندج در سال آینده

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج، میزان درآمد پیش‌بینی شده برای شهرداری این شهر در سال آینده را 130 میلیارد تومان عنوان کرد.

پیش‌بینی درآمد 130 میلیارد تومانی شهرداری سنندج در سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جلال شریعتی امشب در جلسه کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج اظهار کرد: با پیشنهاد لایحه عوارض از سوی شهرداری کارهای مطالعاتی بر روی آن در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به تغییر قیمت‌ها در این راستا، هر ساله کار نگارش و بررسی ضرایب منظور شده در خصوص نحوه و میزان کسب درآمد شهرداری در این کمیسیون بحث و بررسی می‌شود.

2 هزار نفر ساعت کارشناسی

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج خاطرنشان کرد: پیش از اینکه شهرداری، لایحه عوارض را به شورا ارسال کند در جریان آن قرار داشتیم و اعضای کمیسیون با مسئولان شهرداری در این رابطه نشست‌های خوبی برگزار کردند.

شریعتی تصریح کرد: پس از این مراحل شهرداری در زمان مقرر نسبت به ارسال لایحه اقدام کرد و سپس در کمیسیون بودجه افزون بر 20 جلسه کار کارشناسی بر روی آن صورت گرفت.

وی با اشاره به دعوت از کارشناسان بخش‌های مختلف در زمینه‌های مرتبط مانند بازاریان و انبوه‌‌سازان اظهار کرد: در مجموع 2 هزار نفر ساعت کار کارشناسی در شورای شهر سنندج بر روی این لایحه انجام شد.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج با تأکید بر وجود ایرادات کمتر در لایحه امسال اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشترین درآمد در بخش ساخت و ساز حاصل می‌شود، ضرایب این بخش با کمترین تغییر مواجه بوده است.

شریعتی با بیان اینکه حتی در مواردی این ضرایب کاهش یافته است، اظهار کرد: تنها در بخش ضرایب مربوط به دارایی شاهد افزایش قیمت‌ها آن هم تا سقف 20 درصد بوده‌ایم.

وی افزایش ضرایب در لایحه عوارض توسط اعضای شورا را بین 10 تا 15 درصد اعلام کرد و گفت: این رقم نسبت به نرخ تورم از رشد اندکی برخوردار بوده است.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج با اشاره به تدابیر در نظر گرفته شده برای افزایش درآمد شهرداری در سال 93 خاطرنشان کرد: با حضور مسئولان مربوطه تلاش خواهیم کرد در جلسات بررسی بودجه، درآمد سال آینده نسبت به سال 92 به هیچ عنوان کمتر نشود.

درآمد امسال شهرداری به 72 میلیارد تومان می‌رسد

شریعتی با اشاره به پیش‌بینی درآمد 55 میلیارد تومانی شهرداری در سال‌جاری اظهار کرد: اکنون با اصلاحات صورت گرفته افزایش درآمد را شاهد بوده‌ایم.

وی با ابراز رضایت از کسب درآمد شهرداری در سال‌جاری نسبت به برآوردها تصریح کرد: امیدواریم تا پایان امسال این رقم به بیش از 72 میلیارد تومان افزایش یابد.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج با بیان اینکه درآمد امسال شهرداری به صورت مجزا و تنها متعلق به این سازمان بوده است، گفت: یکی از تغییرات بودجه در سال آینده تلفیق بودجه سازمان‌های وابسته به شهرداری با بودجه خود شهرداری و مناطق است.

شریعتی از پیش‌بینی درآمد 130 میلیارد تومانی شهرداری مناطق نواحی و مرکزی در سال آینده خبر داد و افزود: شهروندان ذی‌نفع در لایحه عوارض از 15 بهمن ماه به مدت یک ماه فرصت دارند اعتراضات خود را اعلام و ما نیز در صورت لزوم تغییرات را اعمال خواهم کرد.

انتهای پیام/79012/غ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول