اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان میادین میوه و تره‌بار صورت گرفت

افتتاح چهل و دومین بازار روز شهرداری در مشهد

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری از افتتاح بازار میوه و تره‌بار ملاصدرا واقع در احمدآباد- ابتدای بولوار ملاصدرا خبر داد.

افتتاح چهل و دومین بازار روز شهرداری در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط‌ عمومی سازمان میادین قربانی ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری مشهد با هدف تسهیل تأمین مایحتاج شهروندان و کاهش سفرهای درون شهری راه‌اندازی شده و به شهروندان ارائه خدمت می‌کند.

وی با اشاره به گسترش تعداد بازارها در سطح شهر عنوان داشت: برنامه این سازمان برای گسترش بازارها در سطح شهر، راه‌اندازی بازار در هر ناحیه شهری است که بر این اساس 14 بازار میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی دیگر نیاز است.

قربانی با اشاره به افتتاح 7 بازار در سال جاری اظهار داشت: بازارهای الهیه و جهان آرا در ابتدای سال جاری راه‌اندازی و افتتاح شده بود.

وی ادامه داد: 5 بازار شریعتی، عبدالمطلب، هدایت و پنجتن و آزادی نیز در آذر ماه افتتاح شدند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری افزود: در مناطق مرکزی شهر به دلیل عدم وجود زمین و بافت فشرده شهری راه‌اندازی بازار با مشکل مواجه بوده و در این مناطق تعداد بازارها بسیار اندک بوده است.

وی بیان داشت: به همین منظور، این سازمان اقدام به راه‌اندازی بازار میوه و تره بار ملاصدرا در ابتدای بولوار ملا صدرا نموده است تا شهروندان این مناطق نیز بتوانند از خدمات شهرداری در زمینه عرضه مایحتاج شهروندان با قیمت و کیفیت مناسب بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: از ویژگی‌های بارز بازارهای شهرداری با سایر فروشگاه‌های سطح شهر می‌توان به حضور ناظر مقیم و ناظر منطقه‌ای به صورت مداوم به منظور نظارت بر ارائه محصولات با تنوع و کیفیت بالا به صورت مستقیم است.

انتهای پیام/2202/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول