اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 12 اصفهان:

دومین بازار روز منطقه 12 سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار منطقه 12 اصفهان گفت: دومین بازار روز کوثر منطقه 12 در محدوده شهرک کوثر واقع در خیابان امام خمینی اصفهان احداث می‌شود.

دومین بازار روز منطقه 12 سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

عباسعلی نصوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه دو سال پیش از طریق سازمان میادین شهرداری اصفهان در خیابان کاوه نخستین بازار روز منطقه 12 افتتاح شد، اظهار کرد: حدود دو ماه پیش زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع در محدوده شهرک کوثر، ورودی عاشق‌آباد تحویل سازمان میادین شده است.

وی با اشاره به اینکه سازه‌ی اولیه بازار تا پایان سال به اتمام خواهد رسید، افزود: بهره‌برداری از این بازار سال آینده قطعی است.

شهردار منطقه 12 این منطقه را محدوده‌ای ناپیوسته خواند و تصریح کرد: منطقه 12 مساحتی حدود 82 کیلومتر دارد که حدود 14 کیلومتر آن محدوده خدماتی و 68 کیلومتر حریم شهری است.

وی با تاکید بر اینکه قسمت زیادی از منطقه 12 زمین‌های کشاورزی است، ادامه داد: شهرداری برای حفظ اراضی و جلوگیری از ساخت و ساز بدون مجوز تلاش خود را می‌کند، اما باز هم در این مورد نیاز به نیرو و انرژی بیشتری داریم.

نصوحی به دو ایستگاه دوچرخه منطقه 12 اشاره کرد و یادآور شد: به دلیل پیوسته نبودن محله‌های منطقه 12 شهروندان از امکانات ایستگاه‌های دوچرخه محروم هستند.

وی به کم‌آبی منطقه اشاره کرد و گفت: با توجه به بارندگی کم در سطح استان، کم‌آبی به یکی از مشکلات عمده این منطقه تبدیل شده است.

انتهای پیام/63012/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول