اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نوشهر خبر داد

تشدید نظارت‌ها بر بازار نوشهر در روزهای پایانی سال

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نوشهر از تشدید نظارت‌ها بر بازار در روزهای پایانی سال خبر داد.

تشدید نظارت‌ها بر بازار نوشهر در روزهای پایانی سال

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، جهانگیر بائی‌لاشک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره اقدامات و برنامه‌های این اداره در راستای بازار شب عید در نوشهر اظهار داشت: تمهیدات لازم برای تنظیم بازار شب عید در شهرستان نوشهر همچون سال‌های قبل اندیشیده شده است.

وی بیان داشت: همه ساله بر اساس نیاز مردم و عرضه و تقاضا، نمایشگاهی در آستانه نوروز با عنوان نمایشگاه بهاره برپا می‌شود و امسال نیز سعی داریم تا نمایشگاهی با عنوان نمایشگاه بهاره در نوشهر برپا کنیم.

بائی‌لاشک با بیان اینکه کالاهای اساسی بر اساس نرخ تنظیم بازار در اختیار مردم قرار می‌گیرد، افزود: از چند روز گذشته کار ثبت‌نام برای در اختیار قرار دادن غرفه نمایشگاه بهاره آغاز شد و با استقبال خوبی هم همراه است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نوشهر تصریح کرد: سیب و پرتقال نیز برای عرضه شب عید از طریق استان وارد نوشهر می‌شود و در جایگاه‌هایی نیز به این منظور در نظر گرفته می‌شود با نرخ مصوب برای استفاده عموم عرضه می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در بخش کجور نیز سعی داریم تا اگر شرایط مهیا باشد از طریق شوراها و دهیاران اقدام به عرضه برخی محصولات کنیم و در حال حاضر مشغول بررسی این موضوع هستیم.

به گفته این مسئول در نمایشگاه بهاره محصولات و مایحتاج ضروری نظیر برنج و روغن، گوشت، حبوبات، چای و آجیل عرضه می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نوشهر اظهار داشت: علاوه بر اینکه در طول ایام سال نظارت بر بازار انجام می‌شود بنابراین این نظارت‌ها در روزهای پایانی سال و در آستانه نوروز شدت بیشتری انجام می‌شود و با هر گونه کم‌فروشی یا گرانفروشی و هر تخلف دیگری در این حوزه بدون هر گونه تعارفاتی برخورد قانونی می‌شود و در این بین رضایت مردمی برای ما از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

انتهای پیام/86019/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول