اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

بحران غرب مازندران با همبستگی و همدلی حل می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: بحران ایجاد شده برف در غرب مازندران با همبستگی و همدلی حل می‌شود.

بحران غرب مازندران با همبستگی و همدلی حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، علی بابایی‌کارنامی در سیزدهمین جلسه شورای هماهنگی رفاه اجتماعی دستگاه‌های زیر مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت: جلسات شورای هماهنگی رفاه براساس دستورالعمل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری می‌شود.

وی بیان داشت: این جلسات با اهدافی از قبیل هم‌افزایی، هم‌گرایی، پیگیری سیاست‌های دولت، تعامل و همدلی که در نهایت منجر به خدمات مطلوب به مردم می‌شود شکل گرفته است.

این مسئول افزود: در حال حاضر تعامل بسیار خوبی بین 12 دستگاه وجود دارد و می‌توان گفت کوچک‌ترین حاشیه و اختلاف‌نظری تاکنون وجود نداشته که این مهم در کشور بی‌سابقه است.

بابایی‌کارنامی با تأکید بر ضرورت کمک به مردم غرب استان افزود: دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان از همان روزهای اول آغاز بحران دست در دست به صورت میدانی به بررسی مشکلات پرداخته و قطعا کمک ویژه‌ای به شرکای اجتماعی خود خواهند کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: حل مشکلاتی از قبیل بیمه بیکاری کارگران واحدهای آسیب‌دیده، اعطای تسهیلات به این واحدها، مشکلات بیمه روستائیان، مشکلات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) در غرب استان توسط این مجموعه در حال پیگیری است و در بسیاری از موارد با جلسات مختلف تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم خدماتی در خور شأن مردم شریف ارائه کنیم.

بابایی در پایان افزود: یکی از کارهای مهم دیگری که در این جلسه پیگیری خواهیم کرد تسریع در تکمیل بیمارستان عمل قلب باز شهرستان قائمشهر است که امیدواریم با کمک وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسئولان استانداری، مدیریت درمان تأمین اجتماعی و سایر مسئولان این مجموعه بتوانیم در هفته کارگر سال آینده این کار بزرگ را افتتاح کنیم.

انتهای پیام/2296/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول