اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از فروکش کردن «بحران سفید»

امدادرسانی تیم‏های عملیاتی برق سمنان در مازندران پایان یافت

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان از حضور به‏موقع و سریع اکیپ‌های اجرایی این شرکت در منطقه غرب مازندران خبر داد.

امدادرسانی تیم‏های عملیاتی برق سمنان در مازندران پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان، سعید قدس گفت: به محض اطلاع از وقوع حادثه غیرمترقبه و پارگی سیم‏های شبکه توزیع برق ناشی از بارش سنگین برف در غرب مازندران، کارکنان عملیاتی شرکت توزیع برق سمنان به عنوان معین استان مازندران به این منطقه عزیمت کردند و کار امدادرسانی را به انجام رساندند.

وی یادآور شد: 20 نفر نیروی اجرایی مجرب در قالب پنج گروه به همراه خودروهای عملیاتی و تجهیزات و امکانات لازم در این امر خطیر شرکت داشته و مدت شش روز در زمینه کمک‏رسانی به همکاران صنعت توزیع برق غرب مازندران مشارکت کردند.

معاون بهره‏برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: اکیپ‏های عملیاتی این شرکت در نوشهر، چالوس و روستاهای اطراف، نمک آبرود، تنکابن و روستاهای تابعه آن کار امدادرسانی را به انجام رسانده‏اند.

قدس خاطر نشان کرد: در برخی مناطق مورد اشاره به دلیل سطح ارتفاع برف و عدم وجود راه مناسب و ارتباطی، اکیپ‏های عملیاتی به صورت پیاده مسیر شبکه‏های توزیع برق را کنترل و اشکالات خطوط و تأسیسات برق رسانی آسیب‏دیده را رفع کردند.

وی همچنین تصریح کرد: مرتب‏سازی پارگی سیم فشار ضعیف در 130 نقطه، اصلاح شبکه فشار ضعیف به تعداد 87 مورد و به میزان پنج هزار و 500 متر و رفع یک مورد پارگی سیم و اصلاح 700 متر شبکه فشار متوسط در 9 نقطه در این ماموریت انجام شد.

معاون بهره‏برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: هرس 250 اصله درخت، تعویض 186 عدد فیوز فشار ضعیف، اصلاح 85 انشعاب عادی و سه انشعاب دیماندی، تعویض 11 مورد المان و چهار مورد غلاف و پایه کات اوت و بهسازی یک مورد کابل سر ترانس پست هوایی از جمله مهم‏ترین اقدامات به عمل آمده توسط اکیپ‏های عملیاتی شرکت توزیع برق استان سمنان در منطقه غرب مازندران به شمار می‌رود.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول