اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر جهاد کشاورزی:

جبران خسارات کشاورزی مازندران سال‌ها طول می‌کشد

وزیر جهاد کشاورزی با اشازه به اینکه برف اخیر در غرب مازندران خسارت جدی برای باغداران و اقتصاد منطقه ایجاد کرده است، گفت: جبران خسارات کشاورزی مازندران سال‌ها طول می‌کشد.

جبران خسارات کشاورزی مازندران سال‌ها طول می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، محمود حجتی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات بخش کشاورزی در شهرستان چالوس افزود: از آنجایی‌که بهره‌وری دوباره از باغات سال‌ها به‌طول می‌انجامد و حتی اگر تمام هزینه‌هایش تأمین شود باز سیر طولانی در پیش رو دارد.

وی تصریح کرد: مشکل سرما در روزهای اخیر در غرب مازندران در قسمت‌های دامداری، گلخانه‌ها و باغداری خسارت‌های جبران ناپذیری به‌بار آورد.

حجتی خاطر‌نشان کرد: امیدورایم با همت تولیدکنندگان و کمک دولت بتوانیم بخشی از مشکلات ایجاد شده را جبران کنیم و باغات را دوباره آباد کنیم.

وی اذعان داشت: اگر چه استاندار مازندران و بیشتر مسئولان در ساعات اولیه بحران حضور داشتند و از نزدیک در صدد رفع خسارت‌ها بودند، اما صرف حضور فیزیکی کافی نیست و عمل به وظایف گره‌گشای این مشکلات است.

توقعات به‌جای مردم با مدیریت برآورده شود

استاندار مازندران بیان داشت: با همکاری و همدلی که در مرحله اول بحران ناشی از برف داشتیم توانستیم گوشه‌ای از این مشکل را برطرف کنیم.

ربیع جلودار فلاح تأکید کرد: از آنجایی ‌که خسارت ناشی از برف در روزهای آینده بسیار بیشتر است در مرحله دوم انسجام و وحدت بیشتر مردم و مسئولان ضروری است.

وی بیان داشت: همه باید با کمک و یک‌دلی مسائل و خسارت‌ها را جمع‌بندی کنیم و در اختیار دولت قرار دهیم.

فلاح متذکر شد: در مرحله دوم باید توقعات به‌جای مردم را با مدیریت کنترل کنیم و مرحله به مرحله با برنامه‌ریزی درست موانع را از پیش رو برداریم. 

 انتهای پیام/86004/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول