اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه شمالی:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سوادکوه شمالی مستقر می‌شود

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه شمالی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سوادکوه شمالی مستقر می‌شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سوادکوه شمالی مستقر می‌شود

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، نامدار عموزاده امشب در جلسه بررسی وضعیت کتابخوانی شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه همچنان در حوزه سخت افزار و کتابخانه حضور داریم، گفت: باید برنامه‌ریزی لازم برای توجه به حوزه کتابخوانی مورد توجه قرار گیرد و توجه صرف به بخش سخت افزاری اصلاح شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه شمالی با بیان اینکه در کتابخوانی هنوز در مدار سنتی حضور داریم، ادامه داد: باید در حوزه کتابخوانی مشتری محوری را در اولویت خود قرار دهیم و کتابخانه ها به دنبال علاقمندان باشند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان کتابخانه‌ها، فعالیت‌ها و کتب را به دانش‌آموزان و مسئولان مدارس معرفی کنند، خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب فرصت مناسبی برای ارتباط بیشتر با کتاب و کتابخوانی است.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی، اضافه کرد: مدارس بهترین مکان و دانش‌آموزان بهترین مطالعه‌کنندگان کتاب هستند که در این زمینه همکاری و همراهی لازم باید اجرایی شود.

عموزاده از پیگیری برای استقرار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سوادکوه شمالی خبر داد و گفت: توجه به مطالعه و اهمیت ابتکار و خلاقیت دانش‌آموزان در کانون پرورش فکری مدیریت می‌شود و برنامه‌ریزی لازم برای استقرار آن در ماه‌های آینده اجرایی می‌شود.

انتها ی پیام/86015/ذ20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول