اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

خدمات جمعیت هلال‌احمر هدف‌محور است

فرماندار چرام گفت: خدمات جمعیت هلال‌احمر، خالصانه، خداپسندانه و هدف‌محور است.

خدمات جمعیت هلال‌احمر هدف‌محور است

علیرضا نیکروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با قدردانی از فعالیت‌های پرشمار جمعیت هلال‌احمر، از انتخاب روستاهای کم برخوردار شهرستان چرام جهت اجرای دومین کاروان سلامت کشوری در این مناطق و از خدمات ارائه شده در سطح وسیع در آن‌ها توسط جمعیت هلال‌احمر استان و سازمان داوطلبان قدردانی کرد.

فرماندار چرام با اشاره به خدمات جمعیت هلال‌احمر در جامعه، اظهار داشت: این جمعیت، متناسب با وضعیت موجود و نیازمندی‌های هر استان، شهرستان و منطقه برنامه‌ریزی کرده و هدف ویژه دارند.

وی، جمعیت هلال‌احمر را یکی از مؤثرترین و تأثیرگذارترین جمعیت‌ها در دنیا عنوان کرد و ابراز داشت: این جمعیت، خدمات حیاتی و نجات بخش خود را به صورت عام‌المنفعه و بشر دوستانه، بدون هیچ چشم داشتی، به آسیب دیدگان حوادث مختلف ارائه می‌دهد.

این مسئول، هلال‌احمر را نهادی ارزشی و انسانی دانست و خاطرنشان کرد: این نهاد با به کارگیری نیروهای متعهد و تربیت انسان‌های فداکار و ایثارگر، فرهنگ انسان دوستی و حفظ کرامت انسانی را در جامعه گسترش می‌دهد.

نیکروز ضمن اعلام رضایت خود از عملکرد جمعیت هلال‌احمر شهرستان چرام، گفت: خدمات جمعیت هلال‌احمر، خالصانه، خداپسندانه و هدف‌محور است.

انتهای پیام/82002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول