اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هلال‌احمر بوشهر:

1600 امدادگر با هلال‌احمر بوشهر همکاری می‌کنند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر گفت: هزار و 600 نفر امدادگر به صورت مستمر با جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر همکاری می‌کنند.

1600 امدادگر با هلال‌احمر بوشهر همکاری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، علی یوسفی‌نیا ظهر امروز در حاشیه آیین نخستین دوره باز آموزشی نجات در تصادفات جاده‌ای ویژه طرح نوروز در سال 93 در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: برای طرح نوروزی سال 1393 در استان بوشهر 500 نفر امدادگر سازماندهی شده‌اند و بر حسب نیاز در طرح نوروزی با ما همکاری می‌کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر افزود: دوره باز آموزشی نجات در تصادفات جاده‌ای ویژه نوروز سال 93 که در شهرستان دشتی برگزار شد مروری بر بازآموزی آموخته‌های امدادگران در طول سال است تا در ایام نوروز در خدمت مسافران نوروزی در استان بوشهر باشیم.

وی ادامه داد: در سال یکی، دو بار این دوره را در استان بوشهر برگزار می‌کنیم که علاوه بر دوره بازآموزی، دوره‌های کمک‌های اولیه و دوره‌های امداد تخصصی در زمینه‌های مختلف در رشته‌های تخصصی جاده‌ای، کوهستان، آواربرداری و سیلاب را برگزار می‌کنیم.

یوسفی‌نیا خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره تقویت مهارت‌های امدادی و توان‌افزایی امدادگران است تا بتوانند در حوادث خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه کنند.

وی افزود: در این دوره گروه خواهران با 80 امدادگر به مدت سه روز شرکت دارند.

یوسفی‌نیا با بیان اینکه از مربیان استانی و کشوری در این دوره‌ها استفاده می‌کنیم، گفت: گروه‌های بعدی نیز امدادگران و نجاتگران برادر هستند که از سراسر استان شرکت خواهند کرد و در مجموع سه گروه و هر گروه به مدت سه روز در این دوره حضور خواهند یافت.

وی یادآور شد: در این دوره سه مربی و کمک مربی و گروه‌های امدادگر از هشت شهرستان دیلم، گناوه، بوشهر، دشتستان، دشتی، دیر و کنگان در این دوره حضور دارند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر گفت: هزار و 600 نفر امدادگر به صورت مستمر با جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/66001/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول