اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان:

امدادگران هلال‌احمر هر لحظه جان خود را به خطر می‌اندازند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر هر لحظه در خلق لحظه‌های ایثار و فداکاری، جان خود را به خطر می‌اندازند.

امدادگران هلال‌احمر هر لحظه جان خود را به خطر می‌اندازند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمید ره‌انجام ظهر امروز در جشن انقلاب در هلال احمر همدان خطاب به کارکنان، امدادگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر گفت: فعالیت‌های شما در این روزها که استان‌های شمالی کشور درگیر برف و کولاک شده‌ بود، بی‌نظیر بود.

وی افزود: بسیج همه دستگاه‌های خدمت‌رسان در کنار اعضای هلال احمر در این یک هفته سبب شدند که مردم استان‌های شمالی از بند برف سنگین رها شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه امدادگران هر لحظه در خلق لحظه‌های ایثار و فداکاری، جان خود را به خطر می‌اندازند، گفت: در همین چند روز اخیر شاهد بودیم که امدادگران چگونه با تلاش شبانه‌روزی به گرفتاران کولاک در محورهای صعب‌العبور کشور امدادرسانی کردند.

وی یادآور شد: بارها شاهد بوده‌ایم که امدادگران هلال احمر حین عملیات دچار حادثه شده و جان خود را از دست داده‌اند.

ره‌انجام به حادثه تصادف برای 2 تن از امدادگران خراسان و بنفشه حسنی بانوی امدادگر همدانی در همین زمینه اشاره کرد و افزود: در پی آن هستیم تا با تصویب قانونی، امدادگران هلال احمر که تنها برای کسب رضایت پروردگار، نهایت ایثار را به منصه ظهور می‌رسانند، هم‌ردیف شهدا قرار بگیرند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان همدان نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران اسلامی 35 سال پیش افتخارآفرینی ملت ایران را در مقابل ظلم و جور رقم زدند و به رهبری امام خمینی (ره) به یک پیروزی ماندگار دست یافتند.

مقصود شعبانی افزود: امروز در حالی سالگرد این پیروزی را جشن می‌گیریم که دستاوردهای فراوانی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و علمی داشته‌ایم و توانسته‌ایم انحصارگری علمی را در دنیا شکسته و جزو 10 کشور برتر جهان در زمینه تکنولوژی باشیم.

وی با تقدیر از زحمات برگزارکنندگان این جشن در همدان خاطرنشان کرد: امیدواریم با پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و بصیرت‌افزایی شاهد جشن صدمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران باشیم.

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و وجود روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در میان آحاد مردم، فکر هرگونه تعرض به کشور ایران و اعتقادات مردم از سوی بیگانگان را دیوانگی محض خواند و خاطرنشان کرد: جوانان، داوطلبان، امدادگران و کارکنان جمعیت هلال احمر استان همدان نیز همدوش با سایر مردم متدین این استان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/89034/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول