اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نماینده ولی فقیه در سپاه:

کمرنگ کردن فرهنگ عفاف و حجاب از هجمه‌های استکبار است

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه فرهنگ عفاف و حجاب ما فرهنگ فاطمی و زینبی است، گفت: کمرنگ کردن فرهنگ عفاف و حجاب از جمله هجمه‌های استکبار است.

کمرنگ کردن فرهنگ عفاف و حجاب از هجمه‌های استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار محمدعلی آسودی ظهر امروز در جریان بازدید از مرکز ارتباطات سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با ویژه خواندن نقش رسانه در شرایط حاکم، اظهار داشت: کشور شرایط حساس و ویژه‌ای را تجربه می‌کند و یقیناً نقش رسانه‌ها در این بازه زمانی کلیدی‌تر از گذشته است.

وی افزود: استکبار با حمایت مالی از غول‌های رسانه‌ای بزرگ جهان تلاش می‌کند تا با هجمه شدید مردم را نسبت به نظام بدبین و ناامید کند و در این شرایط رسانه‌های داخلی باید با بصیرت انقلابی و دینی وارد میدان شده و این توطئه‌ها را خنثی کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: دشمن با کمک رسانه‌ها و شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای تلاش می‌‌کند تا با هجمه شدید اعتقادات دیرین مذهبی و ایرانی مردم را کمرنگ و به مرور زمان از بین ببرد.

آسودی تصریح کرد: نمونه این هجمه‌ها تلاش برای کمرنگ کردن فرهنگ اهتمام به نماز و امر به معروف و نهی از منکر است.

این مسئول کمرنگ کردن فرهنگ عفاف و حجاب را از دیگر هجمه‌های مختلف استکبار عنوان کرد و گفت: فرهنگ عفاف و حجاب ما فرهنگ فاطمی و زینبی است و در این شرایط رسانه‌‌ها باید وظیفه زینبی خود را انجام دهند و مبلغ این فرهنگ غنی باشند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه ابراز کرد: وظیفه ذاتی بسیج دفاع از ارزش‌‌ها و دستاوردهای انقلابی اسلامی است و امروز بسیج همچون دوران دفاع مقدس در هر عرصه‌‌‌ای که نیاز بوده وارد شده و ماهیت انقلابی و دینی خود را نشان داده است.

سردار محمدعلی آسودی معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه و حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین در این بازدید از گروه تلویزیونی سپاه و خبرگزاری بسیج قزوین بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت‌های مرکز ارتباطات سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین قرار گرفتند.

انتهای پیام/2667/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول