اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال صورت گرفت

اجرای بیش از 150 برنامه متنوع در سپاه پاسارگاد

فرمانده سپاه ناحیه پاسارگاد گفت: در دهه فجر امسال بیش از 150 برنامه متنوع در سپاه پاسارگاد برگزار شد.

اجرای بیش از 150 برنامه متنوع در سپاه پاسارگاد

حسین  زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسارگاد اظهار کرد: بیش از 150 برنامه متنوع در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح این شهرستان در ایام‌الله دهه فجر در پاسارگاد برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه پاسارگاد افزود: برنامه‌های دهه فجر این سپاه حول محورهای فرهنگی، عقیدتی، بصیرتی و هنری بود که از جمله آنها می‌توان به برگزاری یادواره‌های شهدا، نشست‌های بصیرتی سیاسی، اردوهای جهادی، سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، محافل انس با قرآن، مسابقات ورزشی، زنگ انقلاب، برگزاری مسابقات نقاشی، عطرافشانی قبور مطهر شهدا و برنامه ویژه سازماندهی و حضور حماسی بسیجیان پاسارگاد در راهپیمایی روز 22 بهمن اشاره کرد.

زارعی اضافه کرد: جشن‌ها و برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر امسال بهتر و پرشورتر از هر سال با حضور بسیجیان و آحاد مردم انقلابی شهرستان پاسارگاد برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه پاسارگاد گفت: امید است مسئولان نظام جمهوری اسلامی قدر و ارزش مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی را بدانند.

انتهای پیام/2448/ز10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول