اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی پالایشگاه جم خبر داد

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی 12 استان کشور در شهرستان جم

رئیس روابط عمومی پالایشگاه جم از برپایی نمایشگاه صنایع دستی 12 استان کشور در شهرستان جم خبر داد.

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی 12 استان کشور در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، نعمت‌الله جمالی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در جم اظهار داشت: نمایشگاه صنایع دستی بیش از 12 استان کشور در شهرک‌های مسکونی شهرستان جم برگزار شده است.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم خاطرنشان کرد: با تلاش و فعالیت صورت گرفته، نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری و همچنین شیرینی و غذاهای محلی بیش از 12 استان کشور، در محل فرهنگسرای شهرک توحید برپا شده است.

جمالی تصریح کرد: در شهرک‌های مسکونی جم نزدیک به 10 هزار نفر نیروهای شرکت‌های وابسته به وزارت نفت به همراه خانواده خود ساکن هستند و برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

وی افزود: در حال حاضر استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، گیلان، سیستان و بلوچستان، اصفهان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، یزد، کرمان و گلستان در این نمایشگاه حضور فعالی دارند.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: استان‌های شرکت کننده از تمامی ناحیه‌های جغرافیایی کشور هستند و صنایع‌دستی و سوغات‌های محلی خود را در معرض نمایش گذاشته‌اند.

وی معرفی جاذبه‌های گردشگری هر استان، اماکن مذهبی و متبرکه، جاذبه‌های تاریخی و آیین‌ها و سنن بومی هر منطقه را نیز از اهداف دیگر برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

جمالی تصریح کرد: تبادل‌نظر و هم‌اندیشی ساکنین شهرک‌های مسکونی با دیگر استان‌های کشور بسیار حایز اهمیت است و امیدوارم در این نمایشگاه به این مهم دست یابیم.

وی ادامه داد: این نمایشگاه طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم، معاون فرماندار، شهردار جم، شوراهای اسلامی شهر جم و تنی چند از مسئولان محلی و مدیران پالایشگاه افتتاح و مورد بازدید قرار گرفته است.

جمالی افزود: این نمایشگاه در محل فرهنگسرای شهرک توحید به مدت یک هفته همه روزه تا پاسی از شب برای بازدید عموم آزاد است و ساکنین شهرک‌ها و مردم شریف شهرستان جم نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/2451/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول