اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

آمادگی کامل برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی را داریم

فرماندار فردوس گفت: آمادگی کامل برای خدمات‌دهی مطلوب به مسافران نوروزی را داریم.

آمادگی کامل برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی را داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی مقدم بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان فردوس اظهار کرد: این شهرستان به سبب موقعیت ویژه جغرافیایی بیش از 70 درصد بار سنگین استقبال از مسافران نوروزی در خراسان جنوبی را به عهده دارد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته اداره آموزش و پرورش و هیئت‌های مذهبی شهرستان فردوس، خدمات مطلوب و مناسبی به مسافران نوروزی ارائه دادند که امسال نیز این روال ادامه دارد.

فرماندار فردوس تصریح کرد: میزبانی از زائران علی به موسی الرضا(ع) افتخاریست که نصیب مردم شهرستان فردوس شده است و برای همین باید با مهمان‌نوازی و پذیرایی مطلوب از مسافران برای ماندگاری نام شهرستان فردوس در خاطر مسافران تلاش کنیم.

رجبی مقدم یادآور شد: شهرداری باید برای زیباسازی فضای سطح شهر و نیز آماده سازی اماکن اقامتی و اسکان مسافران همه تلاش خود را بکار گیرد و مهمان‌سرای ادارات نیز باید برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شود.

وی افزایش زمان ماندگاری مسافر در شهرستان فردوس را یکی از سیاست‌های کلی ستاد هماهنگی خدمات سفر در این شهرستان عنوان کرد و گفت: باید با ایجاد جاذبه‌های مختلف، بستر را برای ماندگاری مسافران نوروزی در شهرستان فراهم کنیم.

فرماندار فردوس به آمادگی کامل این شهرستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: نیروهای هلال احمر، راهنمایی و رانندگی، راهداری و اورژانس نیز باید با آمادگی کامل در کوتاه‌ترین زمان ممکن در صحنه حضور یابند و در صورت بروز حوادث جاده‌ای، خدمات را به موقع ارائه دهند.

رجبی‌مقدم همچنین از شرکت‌های آب، مخابرات و اداره گاز خواست تا هرگونه حفاری در خیابان‌های سطح شهرستان فردوس را از تاریخ 15 اسفندماه تعطیل کنند تا خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی به نحو مطلوب انجام شود.

اسکان یک میلیون نفر در فردوس

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فردوس نیز از اسکان یک‌میلیون نفر طی 9 ماهه امسال در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: بالاترین آمار اسکان متعلق به اداره آموزش و پرورش شهرستان است.

کاظم شبنم‌زاده یادآور شد: شهرستان فردوس به عنوان محور اتصال راه‌های جنوب شرق به شمال شرق یکی از پرترافیک‌ترین محورهای مواصلاتی کشور است که از 15 اسفندماه بیشترین حجم ترافیکی و عبور مسافر را به خود اختصاص می‌دهد.

وی با اشاره به برپایی دو چادر راهنمای مسافر در مبادی ورودی و خروجی شهرستان فردوس در نوروز گذشته، گفت: با توجه به حجم بالای مسافر، در سال جاری باید یک چادر راهنمای مسافر نیز در مجموعه آبگرم معدنی فردوس برپا شود.

مدیرعامل مجموعه آبگرم معدنی فردوس نیز با اشاره به راه‌اندازی نخستین اردوگاه امدادی، فرهنگی خراسان جنوبی در مجموعه آبگرم معدنی فردوس، افزود: در سال گذشته 391 هزار و 315 نفر از مجموعه آبگرم معدنی فردوس بازدید کرده‌اند.

حسین اکبری تصریح کرد:در حال حاضر مجموعه آبگرم معدنی فردوس با 190 تخت اقامتی، 22 واحد اقامتی، 10 اتاق و 27 کانکس آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی را دارد.

انتهای پیام/69007/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول