اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان خبر داد

برگزاری عصر شعر «شهریمیز شعریمیز» در زنجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: عصر شعر یا شعر آخشامی با عنوان «شهریمیز شعریمیز (شهر ما شعر ما)» در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری عصر شعر «شهریمیز شعریمیز» در زنجان

یحیی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: عصر شعر «شهریمیز شعریمیز» برای دومین سال است که در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این عصر شعر روز چهارشنبه 30 بهمن ماه سال‌جاری در زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه ساعت 16 تا 18 در محل تالار فرهنگسرای امام خمینی (ره) اجرا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه عصر شعر «شهریمیز شعریمیز» توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان و با همکاری انجمن ادبی اشراق برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این عصر شعر 30 اثر توسط 30 شاعر خوانده می‌شود.

امیری با بیان اینکه در این برنامه همچنین از دو نفر از شاعران پیشکسوت که به زبان ترکی مجموعه شعر یا رمان دارند تجلیل می‌شود، ادامه داد: حضور در این برنامه برای عموم آزاد است.

این مسئول خاطرنشان شد: در عصر شعر «شهریمیز شعریمیز» گروه موسیقی عاشقی نیز نوازندگی خواهند کرد.

وی در ادامه به برگزاری نمایشگاه نقاشی «سپیدار» در زنجان اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه شامل 50 اثر از آثار هنرمند زنجانی، شهلا منصوری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه نقاشی‌های ارائه شده در این نمایشگاه شامل کلاژ، رنگ روغن، اکریلیک و پارچه ورق طلا است، بیان داشت: موضوعات این آثار آزاد است.

امیری با اشاره به اینکه نمایشگاه نقاشی «سپیدار» در گالری هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) برپا شده است، یادآور شد: این نمایشگاه تا دوم اسفند ماه سال‌جاری در زنجان دایر است.

این مسئول زمان بازدید از نمایشگاه نقاشی «سپیدار» را 10 تا 12 صبح و 16 تا 19 عصر اعلام کرد.

انتهای پیام/73006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول