اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر دالکی:

رفع مشکل دریافت سوخت مهم‌ترین دغدغه کشاورزان دالکی است

رئیس شورای اسلامی شهر دالکی گفت: رفع مشکل دریافت سوخت مهم‌ترین دغدغه کشاورزان دالکی است.

رفع مشکل دریافت سوخت مهم‌ترین دغدغه کشاورزان دالکی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علی مفتخر صبح امروز در نشست مسئولان دالکی با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان مشکلات و درخواست‌های شهروندان اظهار داشت: همجواری دالکی با مرکز شهرستان موجب شده تا در بسیاری از موارد با بی‌مهری‌هایی به ویژه در تخصیص امکانات و اعتبارات روبه‌رو باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر دالکی به تشریح پیگیری‌های انجام شده پرداخت و افزود: شوراهای اسلامی دغدغه و گلایه‌های مردمی را به گوش مسئولان اجرایی رسانده و از مدیران انتظار رفع آنها را دارند.

مفتخر بر لزوم احداث پل هوایی عابر پیاده در دالکی تاکید کرد و یادآور شد: استقرار اداره برق و احداث ساختمان با توجه به اهدای زمین نیز مورد تاکید مسئولان قرار دارد.

وی خواستار افزایش نیرو و امکانات اتفاقات برق دالکی شد و گفت: لایروبی سد سرقنات و برخورداری بیشتر مردم دالکی از برکات سد دالکی از خواسته‌های مردمی است.

این مسئول بر لزوم بهسازی چشمه دالکی و انتقال و پمپاژ آب برای کشاورزان تاکید کرد و افزود: این مهم در راستای حمایت از کشاورزان ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهر دالکی در ادامه استقرار مجدد شعبه بانک کشاورزی با توجه به اهدای زمین شد و بر لزوم همکاری مسئولان تاکید کرد.

مفتخر بر لزوم ارتقای کیفیت و میزان ارائه خدمات توسط مرکز جهاد کشاورزی تاکید کرد و خواستار رفع مشکل دریافت سوخت کشاورزان دالکی شد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: بازسازی به موقع معابر حفاری شده و افزایش میزان خسارت توسط کمیته حفاری در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار دارد.

انتهای پیام/2452/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول