اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 357 میلیارد تومان

عملیات اجرایی سد دالکی در دشتستان آغاز شد

در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر، عملیات اجرایی سد دالکی در دشتستان آغاز شد.

عملیات اجرایی سد دالکی در دشتستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، پیش از ظهر امروز در آیینی با حضور استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان ارشد استان، عملیات اجرایی سد دالکی در شهرستان دشتستان آغاز شد.

استاندار بوشهر در این آیین اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی است و استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود موجبات رشد و اعتلای استان را فراهم می‌کند.

مصطفی سالاری افزود: باید با تلاش و فعالیت مستمر و با استفاده از توان موجود برای موفقیت و پیشرفت استان در تمام عرصه‌ها تلاش کنیم و هیچ زمانی را نباید هدر دهیم.

وی با اشاره به اهمیت اجرای سد دالکی یادآور شد: سد دالکی با اعتباری بالغ بر 357 میلیارد تومان اجرایی شده و امیدوار هستیم در موعد مقرر شاهد تکمیل این سد و بهره‌برداری از آن باشیم.

استاندار بوشهر گفت: اجرای این سد موجبات تامین به موقع آب کشاورزان در مناطق مختلف دشتستان می‌شود و بیش از 12 هزار و 750 هکتار از اراضی دشتستان به وسیله این سد سیراب می‌شوند.

سالاری تاکید کرد: هدف از اجرای سد مخزنی دالکی، تنظیم و کنترل جریان رودخانه دالکی به منظور جلوگیری از هدررفت سیلاب‌ها و کاهش خسارت‌های ناشی از آن و توسعه و بهبود کشاورزی و تامین آب کشاورزان و نجات بیش از 2 میلیون اصله نخل از خطر کم‌آبی و خشکسالی است.

وی بیان کرد: پیمانکار این پروژه با جدیت برای تکمیل و راه‌اندازی این سد مهم تلاش می‌کند و انتظار داریم در کمترین زمان ممکن شاهد بهره‌برداری از این سد باشیم.

انتهای پیام/2452/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول