اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دالکی تاکید کرد

لزوم تخصیص عوارض آلایندگی به شهرداری دالکی

شهردار دالکی بر لزوم تخصیص عوارض آلایندگی به شهرداری دالکی تاکید کرد.

لزوم تخصیص عوارض آلایندگی به شهرداری دالکی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالرسول حسین‌پور سه‌شنبه شب در نشست مسئولان دالکی با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم در تمام عرصه‌ها در دفاع از نظام اسلامی حاضرند و باید بهترین امکانات برای این مردم فراهم شود.

شهردار شهر دالکی با تاکید بر لزوم تخصیص عوارض آلایندگی به شهر دالکی افزود: مضرات مواد آلاینده حاصل از کارخانه سیمان به شهر دالکی ورود پیدا می‌کند ولی متاسفانه حق آلایندگی آنها، تنها به شهرداری برازجان تعلق می‌گیرد و شهرداری دالکی شامل این موضوع نمی‌شود که باید رسیدگی لازم به این موضوع انجام شود.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات دالکی عدم استقرار بخشداری است که شهرداری دالکی را با مشکلات عدیده‌ای روبرو کرده و با ازدحام درخواست‌های مختلف شهروندان مواجه شده‌ایم.

حسن‌پور یادآور شد: همه ادارات مستقر در دالکی به صورت نمایندگی هستند و لازم است برای رفاه مردم این ادارات به صورت مستقل، مستقر شوند.

وی گفت: شهر دالکی بالغ بر 9 هزار نفر جمعیت دارد در حالی که اعتبار تخصیص یافته کافی نیست و انتظار داریم اعتبارات لازم برای توسعه و پیشرفت شهر تخصیص یابد.

شهردار دالکی بیان کرد: افزایش سطح کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان مورد توجه و تاکید قرار دارد و به فضل خدا به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر دالکی نیز در این نشست به ارائه مسایلی از جمله آماده‌سازی ورودی شهر دالکی برای مسافران نوروزی اشاره کرد و بر لزوم انجام این مهم تا قبل از آغاز تعطیلات تاکید کرد.

محسن طاهری افزود: ساماندهی میدان ورودی و خروجی شهر دالکی نیز از جمله مطالبات مردم است که انتظار داریم به شکل اساسی رفع شود.

وی تاکید کرد: نظارت بر مدت زمان کار درمانگاه شبانه‌روزی این شهر نیز از مطالبات مردمی است و باید زمان بیشتری برای درمان مردم تخصیص یابد.

انتهای پیام/2452/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول