اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر خبر داد

تکمیل سد دالکی دشتستان در مدت 36 ماه

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر از تکمیل سد دالکی دشتستان در مدت 36 ماه خبر داد.

تکمیل سد دالکی دشتستان در مدت 36 ماه

شاپور رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر در سال جاری چند پروژه بسیار مهم و اساسی را در سطح استان کلید زده که اجرای هر کدام از این طرح‌ها و پروژه‌ها گامی در توسعه و پیشرفت استان است.

وی افزود: تامین به موقع اعتبارات این پروژه‌ها مورد تاکید مسئولان استان و همچنین وزارت نیرو قرار دارد و امیدواریم در کمترین زمان این مهم محقق شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر با اشاره به اهمیت و جایگاه سد دالکی خاطرنشان کرد: مقدمات کار برای اجرای سد دالکی در دشتستان انجام شده و قرارداد تامین مالی و اجرای این پروژه بزرگ منعقد شده است.

رجایی تصریح کرد: سد دالکی بر اساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده در مدت 36 ماه تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد و آب مورد نیاز اراضی کشاورزی دشتستان در سطح 12 هزار و 750 هکتار را تامین می‌کند.

وی بیان کرد: سد دالکی از سدهای بزرگ کشور محسوب می‌شود که با برآوردهای انجام گرفته برای اجرای این پروژه 810 میلیارد ریال هزینه صرف خواهد شد.

این مسئول گفت: هم‌اکنون تعداد چهار سد بزرگ مخزنی در سطح استان به طور همزمان در دست احداث است که برای تکمیل این سدها نیازمند تامین به موقع اعتبارات هستیم.

رجایی تاکید کرد: دشتستان دارای اراضی بسیار ارزنده‌ای در حوزه کشاورزی است و اجرای سد دالکی و سد تنگ‌ارم گامی در توسعه کشاورزی است.

وی اظهار داشت: پیمانکار و مشاور سد دالکی انتخاب شده‌اند و قرارداد نیز منعقد شده که انتظار داریم در موعد مقرر شاهد راه‌اندازی این پروژه عظیم باشیم.

انتهای پیام/2452/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول