اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دالکی خواستار شد

استقرار و نصب آنتن دیجیتال توسط صدا و سیما در دالکی

امام جمعه دالکی خواستار استقرار و نصب آنتن دیجیتال توسط صدا و سیما در دالکی شد.

استقرار و نصب آنتن دیجیتال توسط صدا و سیما در دالکی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدعبدالهادی طالبی صبح امروز در نشست با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از برگزاری نشست بررسی مشکلات توسط نماینده مردم دشتستان در مجلس اظهار داشت: جلساتی که مربوط به حل و فصل دغدغه‌های مردم باشد بسیار ارزشمند و مقدس هستند و در دین مبین اسلام آیات و روایات متعددی در این زمینه وجود دارد.

امام جمعه شهر دالکی افزود: مسئولانی که به شهرها و روستاهای دوردست سفر می‌کنند تا گره‌ای از کار مردم باز کنند همواره در حال عبادت هستند و باید توجه داشته باشند که این عبادت را با وضو انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه پیش از این نیز مکاتبات و نشست‌هایی با دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس انجام گرفته و برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است، گفت: مسئولین شهر و شهرستان به طور جدی برای رفع کمبودهای دالکی تلاش دارند و نشستن مسئولان و مردم در مسجد و گفت‌وگوی صمیمی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

طالبی ابراز داشت: تهاجم فرهنگی با سرعت و شدت در حال نفوذ به جوامع مذهبی است و مسئولان باید فکری برای مقابله با این پدیده کنند.

امام جمعه دالکی تصریح کرد: عدم وجود دستگاه‌های گیرنده دیجیتالی در شهر دالکی موجب شده تا برخی از مردم اقدام به خرید گیرنده‌های ماهواره‌ای کرده و توپخانه دشمن را در منازل خود مستقر کنند؛ استقرار و نصب آنتن دیجیتال توسط صدا و سیما از خواسته‌های جدی دلسوزان فرهنگی شهر است.

وی خواستار اختصاص بودجه برای تکمیل مساجد در حال ساخت شد و خاطر نشان کرد: امیدواریم با توجه ویژه مسئولان و پیگیری‌های نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس و اعضای شورای اسلامی شاهد برطرف شدن مشکلات مردم در آینده‌ای نزدیک باشم.

انتهای پیام/2451/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول