اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوشرفتار در گفت‌وگو با فارس:

ایثار قم راهی مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر می‌شود

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم از اعزام تیم بسکتبال با ویلچر این باشگاه به مرحله نهایی پیکارهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.

ایثار قم راهی مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر می‌شود

علی خوشرفتار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم ما بعد از سپری کردن چهار مرحله رقابت‌های نزدیک و فشرده در مرحله مقدماتی پیکارهای فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور برای حضور در مرحله نهایی آماده می‌شود.

وی ادامه داد: تیم ما مراحل مقدماتی را که به ترتیب در ماه‌های مرداد، مهر، آذر و دی ماه به میزبانی شهرهای زنجان، آمل، اراک و قم به انجام رسید را با موفقیت پشت سر گذاشته و اکنون یکی از تیم‌های حاضر در مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم افزود: این تیم در مرحله مقدماتی بازی‌های بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و در حالی که یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم بود توانست با رتبه نخست و عنوان صدرنشینی به مرحله نهایی راه یابد.

وی خاطرنشان کرد: امسال هفت تیم در مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور حضور داشتند در حالی که سه تیم در گروه نخست و چهار تیم در گروه دوم با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم ایثار قم توانست از گروه چهار تیمی به عنوان صدرنشین و قهرمان مرحله مقدماتی راهی مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور شود.

خوشرفتار گفت: به جز تیم ایثار قم سایر تیم‌های مرحله مقدماتی در مرحله پلی آف فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور حضور یافتند و از بین آنها سه تیم به همراه ایثار قم جواز حضور در مرحله نهایی لیگ برتر را کسب کردند.

وی تصریح کرد: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به سبب اینکه در مرحله مقدماتی قهرمان گروه دوم شد و با توجه به اینکه گروه اول تیم چهارم نداشت از حضور در مرحله پلی آف معاف شد و به صورت مستقیم جواز صعود به مرحله نهایی این رقابت‌ها را به دست آورد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم افزود: با انجام بازی‌های مرحله پلی‌آف سه تیم هیئت مرکزی، پیام ارتباطات اصفهان و داداشی کهریزک نیز مجوز حضور در مرحله نهایی را کسب کرده‌اند و به همراه ایثار از هفته آینده برای کسب عنوان قهرمانی در مرحله نهایی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی اظهار داشت: بازی‌های مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر روزهای سوم تا پنجم اسفند ماه به میزبانی باشگاه پیام ارتباطات اصفهان برگزار می‌شود و این تیم از ایثار قم، داداشی کهریزک و هیئت مرکزی پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/78002/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول