اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل انصراف هیئت خوزستان

هیئت مرکزی رقیب ایثار قم در مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شد

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم یکی از حریفان خود در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را شناخت.

هیئت مرکزی رقیب ایثار قم در مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که بازی‌های تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم از روز بیست و سوم بهمن‌ماه در مسیر قهرمانی پیکارهای فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر آغاز می‌شود این تیم یکی از حریفان خود را پیش از مرحله پلی آف شناخت.

به همین خاطر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم قصد دارد دور جدید تمرینات خود را برای حضور پرقدرت در مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر از هفته پایانی بهمن‌ماه آغاز کند و با تمام توان به دنبال کسب نخستین قهرمانی خود در لیگ برتر به مصاف حریفان برود.

ایثار قم در حالی آماده حضور موفق در مرحله پایانی پیکارهای فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور می‌شود که نخستین تیم راه یافته به این مرحله از رقابت‌ها بوده و حالا یکی از حریفان خود در این مرحله را نیز شناخته است.

تیم بسکتبال با ویلچر با توجه به اینکه در گروه دوم از مرحله مقدماتی مسابقات فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور عنوان قهرمانی را کسب کرده از حضور در مرحله پلی آف معاف است ضمن اینکه تیم دوم گروهی که ایثار قم در آن قرار داشت نیز به عنوان یکی از حریفان شاگردان جواد شهره‌غلامی حضورش در مرحله نهایی قطعی شده است.

در حالی که قرار بود در نیمه اول بهمن‌ماه دیدارهای مرحله پلی آف بین 6 تیم صعود کننده از گروه‌های اول و دوم مرحله مقدماتی برگزار شود و از جمع آن‌ها در نهایت سه تیم موفق به کسب مجوز حضور در مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شوند با انصراف تیم هیئت خوزستان از رویارویی با تیم هیئت مرکزی، بدین ترتیب صعود تیم هیئت مرکزی نیز به مرحله نهایی قطعی شد تا این تیم یکی از رقبای تیم ایثار قم در راه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر لقب بگیرد.

بازی‌های مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر قرار است در هفته اول اسفندماه به انجام برسد در حالی که هنوز از سوی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین میزبان آن مشخص نشده است، از شهرهای قم و اصفهان به عنوان گزینه‌های جدی میزبانی مرحله نهایی نام برده می‌شود.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم که در سال گذشته نایب قهرمان مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شده است امسال در گروه دوم مقدماتی به مصاف تیم‌های همیاری زنجان، هیئت مرکزی و شهرداری آمل رفت و در پایان با کسب هشت پیروزی و چهار باخت به عنوان صدرنشین جواز حضور در مرحله نهایی این رقابت‌ها را به دست آورد.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول