اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوشرفتار در گفت‌وگو با فارس:

قهرمانی برازنده بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایثار قم است

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم قهرمانی در پایان مسابقات امسال لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را برازنده ورزشکاران جانباز و معلول این تیم دانست.

قهرمانی برازنده بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایثار قم است

علی خوشرفتار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: همت، غیرت، تعصب و تلاشی مثال‌زدنی در بین تک تک اعضای باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم وجود دارد که موجب شده تا تیم ما با اقتدار جواز حضور در جمع چهار تیم برتر کشور در سال 92 را کسب کند.

وی یادآور شد: ایمان و اعتقاد به کاری که انجام می‌دهیم موجب شده تا تیم ما در سومین دوره حضور خود در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور برای دومین بار بتواند مجوز حضور در مرحله نهایی این پیکارها را کسب کند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم افزود: تیم ما در نخستین سال حضور خود در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به مقام پنجم دست یافت و در دومین سال روند رو به رشدی را در پیش گرفت و با حضور در مرحله نهایی رتبه دوم و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

وی تصریح کرد: حالا این تیم با تلاش و پشتکار تمام اعضای خود اعم از مدیریت، کادر فنی، سرپرستی و بازیکنان توانسته برای دومین بار متوالی به مرحله پایانی مسابقات راه پیدا کند و با تمام توان به دنبال نخستین قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشد.

خوشرفتار در ادامه به دیدار اخیر مسئولان باشگاه ایثار قم با رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین نیز اشاره کرد و ادامه داد: به اتفاق دیگر همکارانم در تیم بسکتبال با ویلچر ایثار از نزدیک با رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین دیدار و گفت‌وگویی صمیمانه در خصوص فعالیت‌های باشگاه در ورزش جانبازان و معلولین داشتیم.

وی عنوان کرد: این دیدار به اتفاق یحیی ابطحی سرپرست و جواد شهره‌غلامی سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در حاشیه جلسه هماهنگی مسابقات مراحل پلی آف و نهایی لیگ برتر که در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برگزار شد با محمود خسروی‌وفا رئیس این فدراسیون صورت گرفت.

خوشرفتار اظهار کرد: در این دیدار گزارش کاملی از مهمترین فعالیت‌های باشگاه ایثار قم در حوزه‌های فرهنگی و ورزش ویژه جانباز و معلول تقدیم رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین شد ضمن اینکه یحیی ابطحی سرپرست و جواد شهره‌غلامی سرمربی تیم ایثار نیز گزارشی از آخرین وضعیت تیم ایثار نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و تیم صدرنشین گروه دوم فصل جاری لیگ برتر ارائه کردند.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول