اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد

لزوم بررسی میدانی مشکلات شهرها و روستاهای دشتستان

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم بررسی میدانی مشکلات شهرها و روستاهای دشتستان تاکید کرد.

لزوم بررسی میدانی مشکلات شهرها و روستاهای دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر امروز در بازدید از روستای ابوالفیروز با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: انقلاب اسلامی دارای دستاوردهای فراوانی است که در جشن‌ها و مراسمی که هر ساله در دهه فجر برگزار می‌شود یادآوری می‌شوند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: حداقل دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی، عزت، استقلال و هویت مردم و کشور است و همچنین خدمات و پیشرفت‌های فراوانی است که در حوزه‌های مختلف به ویژه مناطق محروم انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه برای پیشرفت و تعالی همواره باید تلاش کرد و مطالبه‌گر بود، گفت: هنوز کمبودها و موانعی وجود دارد اما این موانع نباید موجب کم‌کاری و ناامیدی مسئولان شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: مردم ما با وجود برخی کمبودها و انتقادات، همیشه در صحنه دفاع از انقلاب حضور داشته‌اند و مشکلات رفاهی و اقتصادی را به پای انقلاب ننوشته‌اند.

موسوی‌نژاد ابراز داشت: نظام جمهوری اسلامی به واسطه حرکت بی‌نظیر مردم در 22 بهمن امسال نیز سربلند بیرون آمد؛ دشمنان با مشاهده حضور مردم در راهپیمایی خاموش شدند زیرا تاکنون چنین مردم وفادار و مقاومی ندیده‌اند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: این حضور مردم، مسئولیت مدیران را سنگین‌تر کرده است؛ مسئولان نباید در مقابل مشکلات مردم سهل‌انگاری کنند و همه تلاش آنها باید رساندن مردم به حقوق واقعی‌شان باشد.

این مسئول با اشاره به سرکشی‌های مکرر به شهرها و روستاهای دشتستان با همراهی مسئولان و مدیران اجرایی، اذعان داشت: باتوجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط دفتر نماینده دشتستان، مکاتباتی با شورای اسلامی روستا انجام گرفته و مشکلات اولویت‌بندی شدند و امروز با همراهی برخی از مدیران مربوطه، دهیار و اعضای شورای اسلامی بازدیدهایی از اماکن و تاسیسات روستای ابوالفیروز انجام دادیم.

موسوی‌نژاد بر لزوم بررسی میدانی مشکلات شهرها و روستاهای دشتستان تاکید کرد و گفت: جلسات دیدار عمومی در مساجد روستاها و محلات به‌این منظور است که مردم و مسئولان در کنار یکدیگر قرار گرفته و در محیطی صمیمی با هم گفت‌وگو کنند؛ در این نشست‌ها مسئولان به صورت میدانی مشکلات را حس کرده و برای مردم توضیح می‌دهند، مردم نیز موانع مسئولان را درک می‌کنند.

رئیس فراکسیون نمایندگان استان‌های جنوبی کشور اذعان داشت: مسئولان ادارات آب و فاضلاب روستایی، گاز، آموزش و پرورش، برق، دفتر امور روستایی استانداری و راه و شهرسازی قول‌هایی داده‌اند که امیدواریم به زودی شاهد اجرایی شدن آنها باشیم.

این مسئول اضافه کرد: سرکشی به شهرها و روستاهای مختلف شهرستان دشتستان به طور منظم ادامه داشته و خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم در حد توان گامی برای برطرف شدن مشکلات مردم برداریم.

موسوی‌نژاد خطاب به مسئولان و متولیان در جمهوری اسلامی نیز گفت: مردمی که با وجود مشکلات و سختی‌ها، اینگونه پای نظام و ارزش‌های آن ایستاده‌اند لایق خدمات شبانه‌روزی هستند و باید از این فرصت پیش آمده در مسئولیت‌های خود بهترین استفاده را ببریم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس در ادامه به سئوالات برخی از حاضرین در زمینه عوارض حق آلایندگی، گازرسانی، اشتغال، کشاورزی و مسائل اقتصادی پاسخ گفت.

انتهای پیام/2452/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول