اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جودو استان همدان خبر داد

حضور مقتدرانه بانوان جودوکار همدانی در لیگ برتر با 20 ورزشکار

رئیس هیئت جودو همدان از حضور 20 بانوی جودوکار همدانی در قالب تیم منتخب استان در رقابت‌های لیگ برتر خبر داد.

حضور مقتدرانه بانوان جودوکار همدانی در لیگ برتر با 20 ورزشکار

جلال نصرپور فتراکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس همدان اظهار داشت: چهارمین دور مسابقات جودو لیگ برتر بانوان کشور از جمعه گذشته آغاز شده و تیم منتخب همدان متشکل از قهرمانان برگزیده استان در این رقابت‌های پرقدرتی پیدا کرده است.

وی افزود: در رقابت‌های امسال 9 تیم مقاومت تهران، هیئت جودو سمنان، هیئت جودو مرکزی، لبنیات سهند تبریز، هیئت جودو خراسان‌رضوی، هیئت جودو کرمان، هیئت جودو البرز و هیئت جودو همدان حضور دارند که به صورت دوره‌ای با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

رئیس هیئت جودو استان همدان اضافه کرد: بنا بر تصمیمی که امسال گرفته شد تیم منتخب استان با حضور 20 بانوی جودوکار روانه این مسابقات شده است.

وی ابراز داشت: سعی شده تا در ترکیب 20 نفره استان در هر وزن یک یا دو جودوکار نوجوان یا جوان حضور داشته باشند تا ضمن کسب تجربه در کوران مسابقات بزرگ تیم قرار بگیرند.

نصرپورفتراکی با اشاره به اینکه دو نفر از بهترین مربیان استان در کنار این تیم حضور دارند تصریح کرد: کبری کرمی از مربیان با اخلاق تیم ملی به عنوان سرمربی تیم منتخب استان و همچنین مژگان کولیوند به عنوان مربی هدایت این تیم را برعهده دارند و همچنین خانم پاک‌نهاد سرپرست این تیم است.

وی ادامه داد: در هفته نخست این رقابت‌ها که در تهران برگزار شد تیم هیئت جودو استان در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد و در دور دوم موفق شد با اقتدار تیم هیئت جودو سمنان را با حساب هفت بر صفر شکست داد.

رئیس هیئت جودو همدان با بیان اینکه تنها شکست تیم هیئت همدان برابر بانوان جودوکاران خراسان رضوی رقم خورد یادآور شد: در سومین مسابقه هفته نخست تیم هیئت جودو استان در یک مسابقه نزدیک و حساس برابر جودوکاران خراسان رضوی با نتیجه پنج بر چهار شکست خورد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته تیم جودو بانوان استان موفق شد در رقابت‌های لیگ برتر به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کند و قطعاً امسال همه اعضای هئیت برای موفقیت و حتی رسیدن به قهرمانی در لیگ تلاش خواهیم کرد.

نصرپورفتراکی از جذب اسپانسر برای حمایت تیم جودو بانوان در لیگ برتر خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر برای جذب حامی مالی با چند نفر از بخش خصوصی وارد مذاکره شدیم که در صورت موافقت در هفته دوم تیم بانوان استان با نام اسپانسر در سطح لیگ برتر به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/89020/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول