اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره بهزیستی بیرجند:

11 هزار نفر در بیرجند آموزش‌ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را فرا گرفتند

مدیر اداره بهزیستی بیرجند گفت: از ابتدای سال‌جاری تا‌کنون، 11 هزار و 400 نفر در زمینه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بیرجند آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

11 هزار نفر در بیرجند آموزش‌ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را فرا گرفتند

حسن شرفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: 2 پایگاه شامل پایگاه یک و 6 سلامت روان در واحد دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی بیرجند فعال است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تا‌کنون، 11 هزار و 400 نفر در زمینه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بیرجند آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

مدیر اداره بهزیستی بیرجند عنوان کرد: این آموزش‌ها در حیطه مراکز آموزشی، محیط کار، آموزش خانواده و آموزش ویژه زنان بوده است.

شرفی با بیان اینکه تعداد یک‌هزار و هفت نفر در مراکز آموزشی بیرجند با راهکارهای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آشنا شده‌اند، افزود: همچنین چهار هزار و 371 نفر در خانواده آموزش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را فرا گرفتند.

وی با اشاره به آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یک‌هزار و 600 نفر در محیط کار شهرستان بیرجند یادآور شد: از این تعداد 600 نفر در پایگاه شماره یک سلامت روان و یک‌هزار نفر در ادارات و محلات بیرجند آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را فرا گرفتند.

مدیر اداره بهزیستی بیرجند در ارتباط با آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه زنان گفت: از ابتدای سال‌جاری سه هزار و 221 زن در 2 پایگاه‌ یک و 6 بهزیستی بیرجند آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

شرفی ادامه داد: از این تعداد، 421 نفر در پایگاه شماره یک سلامت و روان و 2 هزار و 800 نفر در پایگاه 6 بوده که از این تعداد یک‌هزار و 800 نفر از طریق توزیع پوستر و پمفلت آموزشی و یک‌هزار نفر به صورت ارائه آموزش بوده است.

شرفی با اشاره به آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی پیش از ازدواج خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تا‌کنون یک‌هزار و 201 نفر در این 2 پایگاه آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد 705 نفر مددجویان و ثبت‌نام کنند‌گان پایگاه سلامت بیرجند بوده‌اند.

انتهای پیام/69017/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول