اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم همدانی تیم فوتبال الوند:

گل نزدن نشانه کم‌کاری بازیکنان الوند همدان نیست

مهاجم همدانی تیم فوتبال الوند گفت: اینکه در بازی‌های اخیر نتوانستیم به خوبی به گل برسیم نشانه کم‌کاری بازیکنان الوند نیست و شاید عدم تمرکز و مشکلات روحی باعث شد تا این مشکل را داشته باشیم.

گل نزدن نشانه کم‌کاری بازیکنان الوند همدان نیست

علی‌اصغر عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس همدان اظهار داشت: تیم الوند توانایی حضوری قدرتمند در سطح لیگ دسته یک را دارد و باید برای برگرداندن جایگاه اصلی این تیم هر کاری می‌توانیم انجام دهیم.

وی افزود: مشکلاتی که در این فصل برای تیم الوند اتفاق افتاد باعث افت تیم ما بود و جدایی چند بازیکن اصلی از تیم به من ضربه زیادی را وارد کرد.

مهاجم همدانی تیم فوتبال الوند اضافه کرد: اضافه شدن چند بازیکن خوب در نیم‌فصل بسیار خوب بود اما جدا شدن طلایی‌منش سرمربی تیم باعث شد تمرکزی که برای بازی‌ها داشتیم تا حدودی از بین برود.

وی ابراز داشت: در هفته‌ای که گذشت سعی کردیم با فراموش کردن اتفاقات فصل تمرینات خوبی را داشته باشیم و بانشاط و روحیه با مشهد سفر کردیم.

عاشوری با بیان اینکه الوند توانایی باقی ماندن در سطح لیگ دسته یک را دارد تصریح کرد: با حضور خرمزی به عنوان سرمربی قطعاً تأثیر خوبی در روند ما در هفت بازی باقی مانده خواهد داشت و برای حفظ امتیاز در لیگ یک تلاش کنیم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس همدان که دلیل عدم گلزنی تیم الوند چه چیزی بوده؟ یادآور شد: من پست اصلی‌ام مهاجم است اما به دلایل فنی به یک خط عقب‌تر آمدم و شاید یکی از دلایل عدم گلزنی این موضوع باشد.

مهاجم همدانی تیم فوتبال الوند در مورد کادر فنی این تیم گفت: کادر فنی همدانی تیم الوند در یک بلاتکلیفی به سر می‌بردند و هر هفته اسم یک مربی جدید مطرح می‌شد و این باعث شد مربیان نتوانند با تمرکز لازم تیم را هدایت کنند.

وی ادامه داد: فرصت دادن به مربیان همدانی می‌توانست شرایط تیم را بهتر کند اما تصمیم به اضافه شدن سرمربی جدید را باید به فال نیک بگیریم و از این فرصت استفاده کنیم.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان قضاوت مسابقه بین پدیده شاندیز مشهد و الوند همدان را احمد صالحی (داور وسط)، بهرام حسینی‌نقوی و فرهاد خوشنواز (کمک داور) و رضا عادل (داور چهارم) بر عهده دارند و ناظر بر کار تیم داوری را رامین عرفانیان انجام می‌دهد.

تا قبل از این مسابقه و پایان هفته 19 جام آزادگان تیم فوتبال الوند همدان با کسب 17 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و در مقابل تیم پدیده شاندیز مشهد با کسب 29 امتیاز صدرنشین این گروه و یکی از بخت‌های صعود به لیگ برتر است.

در چارچوب هفته بیستم لیگ دسته یک فوتبال ایران روز شنبه 26 بهمن از ساعت 14 در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد تیم‌های پدیده شاندیز مشهد و الوند همدان به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/89020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول