اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات:

تکریم خانواده‌های شهدا وظیفه همگان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات گفت: تکریم خانواده‌های شهدا وظیفه اصلی و خطیر همگان است.

تکریم خانواده‌های شهدا وظیفه همگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سرهنگ علیرضا براتعلی صبح امروز در دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدای شهرستان نیم‌ور افزود: استقامت و ایستادگی و در پی آن نیل به پیروزی، درسی بود که طی 35 سال پس از پیروزی انقلاب به آن دست یافتیم.

وی یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ادای دین کوچکی به این عزیزان والامقام دانست و ابراز داشت: آسایش و امنیت امروز کشورمان در سایه فداکاری‌ها و ایثارگری‌های جوانان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به دست آمده است.

براتعلی با اشاره به اینکه خدمت و دلجویی به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تجدید پیمان با شهدای والامقام و امام(ره) است، اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری، خانواده شهدا چشم و چراغ کشور هستند و باید از کسانی که رزمندگان رشید و شهدای والامقام را تقدیم اسلام و انقلاب کردند، دلجویی شود تا احساس غربت نکنند.

وی تصریح کرد: بازدید از خانواده‌های معظم شهدا، افتخاری بود که نصیب ما شده و امیدواریم دعای خیر مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران باعث شود ما در مسئولیت که در نظام مقدس جمهوری اسلامی عهده‌دار آن هستیم شرمنده خون شهدا نشویم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات خاطرنشان کرد: به ‌واسطه آموزه‌های دینی موظفیم که به مسائل خانواده‌های شهدا، مادران، همسران و فرزندان آنان رسیدگی کنیم.

وی با ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده‌های شهدا تاکید کرد: سربلندی و توفیقات به ‌دست آمده در نظام اسلامی ایران نتیجه خون پاک و مطهر شهداست.

براتعلی یادآور شد: فداکاری و ایثار شهدا برای همیشه به عنوان یکی از والاترین ارزش‌های انقلاب اسلامی جاودان می‌ماند.

وی عنوان کرد: مردم ایران اسلامی همواره قدردان شهدا بوده و در مسیر آرمان‌های شهدا و امام شهدا گوش به فرمان مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات افزود: دشمنان نظام بدانند که خانواده‌های معزز شهدا نزد مردم با بصیرت ایران اسلامی، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و همواره منزلت بالایی دارند.

انتهای پیام/87005/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول