اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران لنده:

خانواده‌های شهدا مدافعان ولایت و رهبری هستند

مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده گفت: خانواده‌های شهدا مدافعان ولایت و رهبری هستند.

خانواده‌های شهدا مدافعان ولایت و رهبری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، رضا عدالتمند عصر امروز در دیدار با خانواده شهدای دانشجو در شهرستان لنده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و با تبریک دهه فجر، گفت: با طلوع خورشید فجر در آسمان ایران زمین روح امید و نشاط به میهن اسلامی بازگشت و با جانفشانی شهدا و تقدیم هزاران شهید درخت انقلاب با سرخی خون شهدا آبیاری شد.

وی ادامه داد: دهه فجر سالروز حماسه آفرینی ملت ایران و یادآور فداکاری‌ها و رشادت‌های ملت قهرمان‌پرور و شهدای گرانقدر ایران اسلامی که با نثار جان خویش بقاء و ماندگاری اسلام و انقلاب را تضمین و آن را جاودانه ساختند.

مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده به صبر و استقامت خانواده شهدا اشاره و خاطرنشان کرد: مادران و خانواده شهدا با صبر و استقامت زینب گونه خویش صاحبان اصلی انقلاب بوده و در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش موثری داشته و دارند.

عدالتمند تصریح کرد: اگر امروز امنیت و آرامش و آسایشی داریم مدیون خون شهدا است که برای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب جان خویش را فدا کرده‌اند.

وی تأکید کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از وفادارترین نیروهای انقلاب اسلامی هستند که همیشه پیش قراولان مدافعان خط ولایت و رهبری ارزش‌ها هستند.

مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده در پایان یادآور شد: ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه باعث تعمیم بخشی و گسترش روحیه جهاد و ایثار در جامعه خواهد شد و استفاده از استعدادهای خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در سطوح مسئولیتی جامعه باعث پیشرفت جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/82013/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول