اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه الوند همدان تأکید کرد

بازگشت الوند به جایگاه اصلی خود با تغییرات جدید کادر فنی

مدیرعامل باشگاه الوند گفت: حضور خرمزی در تیم الوند باعث ایجاد انگیزه در بین بازیکنان خواهد شد و با تغییرات به وجود آمده باید این تیم را به جایگاه اصلی‎‌اش بازگردانیم.

بازگشت الوند به جایگاه اصلی خود با تغییرات جدید کادر فنی

بهرام یدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به انتخاب عبدالرحیم خرمزی به عنوان سرمربی تیم الوند اظهار داشت: بسیار خوشحالم بعد از چند هفته تلاش سرانجام با گزینه دلخواه که بتواند به شرایط کنونی تیم الوند کمک کند، به توافق رسیدیم.

وی افزود: بعد از جدایی رضا طلایی‌منش سعی کردیم با گزینه‌های زیادی ارتباط بگیریم که هر کدام به دلایل خاصی و نوع نگاه و برخوردی که با شرایط تیم الوند داشتند، نتوانستند به من ملحق شوند.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان اضافه کرد: شرایط جدولی تیم الوند ایجاب می‌کرد تا یک مربی جسور این مسئولیت سخت را بپذیرد که با توصیه پیشکسوتان فوتبال و دوستان فوتبالی الوند به گزینه عبدالرحیم خرمزی رسیدیم.

وی ابراز داشت: داشتن یک مربی که سلامت کاری وی مورد تأیید فدراسیون باشد و همچنین بار فنی و کارنامه مربیگر‌ی‌اش بتواند به شرایط الوند کمک کند، برای ما اهمیت داشت.

یدی با بیان اینکه عدم توافق گزینه‌های قبل به هیچ وجه بحث مالی نبوده، تصریح کرد: اختلاف سلیقه و نوع برخورد این دسته از مربیان نسبت به تیم و هدایت آن، باعث شد تا در نهایت با این مربی کاربلد به نتیجه نهایی برسیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر تیم به خوبی زیرنظر کادر فنی تمرینات خوب و بانشاطی را انجام داده و حضور خرمزی در کنار تیم، تأثیر مثبتی خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان با ابراز رضایت نگرش خرمزی در مورد تیم الوند خاطرنشان کرد: تعصب خرمزی در مورد حفظ تیم، برای ما دلگرمی خوبی است.

وی در مورد اضافه شدن یک مربی جدید به همراه خرمزی در کادر فنی تیم یادآور شد: حمید معماری یکی از مدرسان فدراسیون فوتبال، به پیشنهاد خرمزی به کادر فنی اضافه خواهد شد تا در کنار کادر قبلی برای موفقیت الوند تلاش کنند.

یدی در خصوص مسئله دوپینگ که این روزها در لیگ دسته یک به وضوح قابل لمس است ادامه داد: ما مقید به سلامت ورزش هستیم و سعی کردیم در سومین سال حضور در عرصه تیم‌داری حرفه‌ای ذره‌ای اجازه ورود ناپاکی را در تیم ندهیم.

وی با بیان اینکه دوپینگ در سطح لیگ یک بیداد می‌کند، تأکید کرد: برخی از مسائل علنی شده و به وضوح قابل لمس است، اما کسی برای رسیدگی به آن رغبتی نشان نمی‌دهد.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان اضافه کرد: انتظار مدیران باشگاه‌ها از مسئولان ذیربط آن است که ضمن نظارت بیشتر بر این موضوع داشته، فقط به تست‌گیری‌های مقطعی اکتفا نکنند.

وی گفت: امید است با شرایط سختی که در هفت بازی آینده داریم، ضمن حفظ تیم الوند در لیگ دسته یک شاهد حضور توأمان دو تیم از استان در سطح بالایی از فوتبال باشیم.

یدی عنوان کرد: حضور خرمزی در تیم الوند باعث ایجاد انگیزه در بین بازیکنان خواهد شد و با تغییرات به وجود آمده باید تلاش کنیم این تیم به جایگاه اصلی‎‌اش بازگردد.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان قضاوت مسابقه بین پدیده شاندیز مشهد و الوند همدان را احمد صالحی (داور وسط)، بهرام حسینی‌نقوی و فرهاد خوشنواز (کمک داور) و رضا عادل (داور چهارم) بر عهده دارند و ناظر بر کار تیم داوری را رامین عرفانیان انجام می‌دهد.

تا قبل از این مسابقه و پایان هفته 19 جام آزادگان تیم فوتبال الوند همدان با کسب 17 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و در مقابل تیم پدیده شاندیز مشهد با کسب 29 امتیاز صدرنشین این گروه و یکی از بخت‌های صعود به لیگ برتر است.

در چارچوب هفته بیستم لیگ دسته یک فوتبال ایران روز شنبه 26 بهمن از ساعت 14 در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد تیم‌های پدیده شاندیز مشهد و الوند همدان به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول