اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی جدید تیم فوتبال الوند همدان:

وجود صداقت مهم‌ترین عامل حضورم در کنار الوند همدان بود

سرمربی جدید تیم فوتبال الوند همدان گفت: صداقتی که از مدیریت باشگاه الوند در برخورد و مذاکره اولیه دیدم مهم‌ترین دلیلی بود تا با این تیم با شرایطی که دارد همکاری کنم.

وجود صداقت مهم‌ترین عامل حضورم در کنار الوند همدان بود

عبدالرحیم خرمزی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: خوشحالم بعد از مدت‌ها دوری از فوتبال با یک تیم بسیار خوب و مستعد و آینده‌دار فوتبال کشور همکاری دارم.

وی افزود: بعد از فوت مادرم به دلیل شرایط روحی با هیچ تیمی وارد مذاکره نشدم و الان هم که کنار تیم الوند آمدم برای کمک به این تیم به مدیریت باشگاه جواب مثبت دادم.

سرمربی جدید تیم فوتبال الوند همدان اضافه کرد: صداقتی که از مدیریت باشگاه الوند در برخورد و مذاکره اولیه دیدم مهم‌ترین دلیلی بود تا با این تیم با شرایطی که دارد همکاری کنم.

وی ابراز داشت: با علم به شرایط بسیار سختی که الوند دارد به این تیم آمدم اما هفت بازی و 21 امتیاز وجود دارد و برای رسیدن به بالای جدول زمان کمی و کار سختی نیست مگر اینکه همه اعضای تیم یک‌دل باشند.

خرمزی با اشاره به اینکه جایگاه تیم الوند در جدول اینجا نیست، تصریح کرد: من به تنهایی نمی‌توانم برای موفقیت الوند کاری بکنم و همه بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه و حتی هواداران و رسانه‌ها برای باقی ماندن الوند تلاش زیادی را داشته باشند.

وی با تشکر ویژه از رضا طلایی‌منش که زحمات زیادی را برای صعود تیم الوند از لیگ دو و تا هفته‌های قبل کشیده است، بیان داشت: طلایی‌منش تلاش خود را برای موفقیت این تیم کرده و من به عنوان یک مربی، قدرشناس زحمات وی هستم اما شک نکنید برای موفقیت الوند هر کاری بتوانم انجام خواهد داد.

سرمربی جدید تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه باید شناخت بیشتری در جلسات با کادر فنی از تیم الوند کسب کنیم، خاطرنشان کرد: شرایط الوند به گونه‌ای نیست که نشود به آن کمک کرد و با اضافه شدن حمید معماری به کادر فنی شرایط تاکتیکی و تکنیکی الوند قطعاً بهتر از قبل خواهد شد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس همدان مبنی بر اینکه فردا بر روی نیمکت الوند حضور خواهد داشت یا خیر، یادآور شد: من تنها با یک تلفن و به خاطر صداقت بهرام یدی مدیرعامل الوند به مشهد رفتم و فردا از سکو و با دادن مشورت به کادر فنی فعلی کمک خواهم کرد.

خرمزی ادامه داد: از روز دوشنبه در همدان تمرینات را خیلی جدی و با روحیه پیگیری خواهیم کرد و برای بازی‌های پیش‌رو برنامه خواهیم داشت تا بتوانیم تیم الوند را در لیگ نگه داریم.

وی در مورد مدت قراردادش با تیم الوند گفت: در صورتی که تیم الوند با همکاری همگانی در لیگ حفظ شود به احتمال زیاد در فصل بعدی با شناخت بیشتر کنار این تیم خواهم بود و برای موفقیت این تیم خوش‌ آتیه هر کاری بتوانیم انجام می‌دهیم.

عبدالرحیم خرمزی اصالتاً بوشهری است و سابقه مربی‌گری در تیم‌های دست اولی ایرانجوان بوشهر و شهرداری بندرعباس را در کارنامه دارد و موفق شده با تیم ایرانجوان در مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک هم حضور داشته باشد.

پیش از حضور خرمزی در الوند همدان رضا طلایی‌منش دو فصل و نیم هدایت نماینده فوتبال همدان را بر عهده داشت و بعد از جدایی وی اکبر افشاری با کمک مجید بیگم‌جانی و مصطفی کاشی این تیم را کوچ کرد.

بنا بر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان قضاوت مسابقه بین پدیده شاندیز مشهد و الوند همدان را احمد صالحی (داور وسط)، بهرام حسینی‌نقوی و فرهاد خوشنواز (کمک داور) و رضا عادل (داور چهارم) بر عهده دارند و ناظر بر کار تیم داوری را رامین عرفانیان انجام می‌دهد.

تا قبل از این مسابقه و پایان هفته 19 جام آزادگان تیم فوتبال الوند همدان با کسب 17 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و در مقابل تیم پدیده شاندیز مشهد با کسب 29 امتیاز صدرنشین این گروه و یکی از بخت‌های صعود به لیگ برتر است.

در چارچوب هفته بیستم لیگ دسته یک فوتبال ایران روز شنبه 26 بهمن از ساعت 14 در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد تیم‌های پدیده شاندیز مشهد و الوند همدان به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول