اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابکسر:

خسارت کشاورزان ناشی از برف جبران شود

امام جمعه چابکسر گفت: مسئولان خسارت باغداران مرکبات، گل و گیاه ناشی از بحران برف را جبران کنند.

خسارت کشاورزان ناشی از برف جبران شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چابکسر، حجت‌الاسلام محمود کشاورز قاسم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تأکید بر تقوای الهی، اظهار داشت: انسانی که با خداوند ارتباط داشته باشد گناه نمی‌کند.

وی به راهپیمایی ملت ایران در 22 بهمن اشاره کرد و افزود: ملت ایران با اقتدار در 22 بهمن پاسخ دشمنان را داد.

کشاورز قاسم‌آبادی با بیان اینکه دشمن با هیاهوی تبلیغاتی به دنبال کم اهمیت نشان دادن حضور مردم ایران در صحنه بود، تصریح کرد: مردم ولایتمدار به مقام معظم رهبری لبیک گفتند و اکنون وظیفه مسئولان است پاسخگوی نیازهای مردم باشند.

امام جمعه چابکسر در ادامه بازدید وزیر جهاد کشاورزی از باغ‌های آسیب‌دیده از برف را حائز اهمیت خواند و بیان کرد: کشاورزان خواستار پرداخت خسارت مرکبات و گل و گیاه از طرف دولت شدند.

وی بر پرداخت بیمه محصولات کشاورزی تاکید کرد و گفت: وزیر جهاد کشاورزی قول داد واردات مرکبات برای حمایت از باغداران در سال جاری انجام نشود.

کشاورز قاسم‌آبادی با بیان اینکه خسارت کشاورزان در جلسه روز یکشنبه هفته آینده در هیئت دولت بررسی می‌شود، اظهار کرد: خسارت مناطق چابکسر، رامسر و تنکابن در دولت مطرح و تصمیم‌گیری می‌شود.

امام جمعه چابکسر همچنین به دشمنی استکبار جهانی علیه نظام اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: ملت ایران پشتیبان ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستند.

* خسارت 35 میلیارد تومانی برف به چابکسر

بخشدار چابکسر نیز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه از خسارت 35 میلیارد تومانی در بارش برف سنگین در این بخش خبر داد و گفت: 280 هکتار از مزارع گل و گیاه در بحران برف آسیب دیده است.

حسین رمضان‌خواه با بیان اینکه 70 درصد از مرکبات باغداران در چابکسر آسیب دیده است، تصریح کرد: بارش برف سنگین به زیرساخت‌های چابکسر آسیب جدی وارد کرده است.

وی در پایان از حضور حماسی مردم چابکسر در راهپیمایی روز 22 بهمن قدردانی کرد.

انتهای پیام/84001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول