اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رشت:

بحران برف گیلان هیچ‌گونه تلفات انسانی نداشت/ خسارات مادی برف سریع جبران شود

امام جمعه موقت رشت خواستار جبران خسارات ناشی از برف در بخش‌های مختلف شد و گفت: بحران برف گیلان هیچ‌گونه تلفات انسانی نداشت.

بحران برف گیلان هیچ‌گونه تلفات انسانی نداشت/ خسارات مادی برف سریع جبران شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامرضا شفیعی‌زاده امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به زندگی حضرت عضیر، اظهار کرد: نام این پیامبر یک بار در قرآن آمده است.

وی حضرت عضیر را از پیامبران یهود دانست و افزود: حضرت عضیر تورات و آیین یهود پس از حمله بخت‌الانصر احیا کرد.

خطیب موقت رشت موضوع مرگ و معاد را قطعی خواند و گفت: قدرتمندترین انسان‌های روی زمین می‌میرند و این سرنوشت حتمی تمام افراد است.

وی عمل صالح را بهترین توشه برای آخرت عنوان کرد و یادآور شد: تمام افراد باید خود را برای آخرت مهیا کنند.

شفیعی‌زاده در ادامه از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد و یادآور شد: مردم برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی به میدان و صحنه آمدند.

وی حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن را دارای پیام‌های بسیاری برای مسئولان و دشمنان دانست و گفت: حضور بانشاط مردم نشان داد که تفاوتی بین راهپیمایی 22 بهمن سال 57 و 92 وجود نداشت و تمام سلیقه‌های سیاسی و احزاب و گروه‌های مختلف به نظام وابسته هستند.

امام جمعه موقت رشت اظهار کرد: وفاداری به انقلاب و نظام وجه مشترک مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال بود.

وی حضور نسل چهارم انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن را مهم خواند و خاطرنشان کرد: این راهپیمایی نشان داد اقتدار نظام بر پایه حضور مردم استوار است.

شفیعی‌زاده، با بیان اینکه مردم در راهپیمایی 22 بهمن گزینه خود را به دنیا نشان دادند، خاطرنشان کرد: اراده مردم هر جا وارد صحنه شده، تمام موانع را از سر راه برداشته است.

وی با اشاره به بحران برف گیلان تصریح کرد: مدیریت بحران برف دو روز قبل از آغاز بارش برف در استان تشکیل شد.

امام جمعه موقت رشت بارش برف در نقاط مختلف گیلان را از 70 سانتی‌متر تا 3 متر عنوان کرد و گفت: از 2 هزار و 500 روستای گیلان 2 هزار روستا درگیر بارش برف بودند.

وی با تاکید بر اینکه در بحران برف گیلان هیچ‌گونه تلفاتی رخ نداد، متذکر شد: افرادی که درگذشتند به دلیل اتفاق‌های عادی بود.

شفیعی‌زاده خواستار جبران خسارات ناشی از برف در بخش‌های مختلف شد و افزود: مسئولان تلاش کنند مشکلات مردم در اسرع وقت برطرف شود.

وی به رهنمودهای مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان نیروی هوایی اشاره کرد و گفت: حفظ وحدت تمام مردم و اقتدار نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف باید مورد توجه ویژه مسئولان باشد.

خطیب موقت رشت خاطرنشان کرد: رهبری فرمودند نسبت به دولت نقد منصفانه صورت گیرد و دولت نیز صبور باشد.

وی با اشاره به مذاکرات ژنو، یادآور شد: خط مشخصی در مذاکرات باید تعیین شود زیرا استکبار و آمریکا زیاده‌خواه بوده و به دنبال استحاله نظام هستند. 

انتهای پیام/84001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول