اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه صومعه‌سرا خبر داد

خسارت 152 میلیارد تومانی برف به صومعه‌سرا

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه بحران برف به این شهرستان بالغ بر 152 میلیارد تومان خسارت وارد کرده است، خواستار توجه ویژه مسئولان به صومعه‌سرا شد.

خسارت 152 میلیارد تومانی برف به صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی ظهر امروز در نماز جمعه این شهر، سعادت و کامیابی انسان‌ها را در رعایت اصل تقوای الهی دانست.

وی، بلایای الهی در دنیا و آخرت را در دو نوع ترفیعی و تنبیهی برشمرد و افزود: خداوند با بلایای ترفیعی خواهان ارزیابی صبر و شکیبایی انسان و ارتقای مقام آنها است.

امام جمعه صومعه‌سرا ادامه داد: بلایای تنبیهی نیز زمانی که آدمی مرتکب گناه یا خطایی شود رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه بلایای تنبیهی برای پاکی انسان از نفس و دوری از ارتکاب دوباره آن گناه است، تصریح کرد: خداوند مؤمنان خود را دوست دارد و نمی‌خواهد که مجازات گناهانشان در آخرت انجام شود.

صدیقی، مصیبت، فقر و سختی‌های زندگی را از جمله ظواهر بلایای دنیوی عنوان کرد.

وی با اشاره به رحمت و مهربانی پروردگار نسبت به بندگان صدیق خود، اضافه کرد: در بسیاری موارد خداوند از مجازات گناه بندگانش می‌گذرد.

امام جمعه صومعه‌سرا تصریح کرد: انسان‌ها در هر حالت و شرایطی باید شاکر خداوند باشند تا از مصیبت و بلاهای مختلف در امان بمانند.

وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن و شکوه حضور مردم در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور باشکوه و غیرتمندانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن زهر کشنده برای مستکبران جهان بود.

صدیقی اذعان کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال به دید تمام مخاطبان داخلی و خارجی یک حضور بی‌نظیر و شکوهمند بود.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که آمریکا مستکبر جهان است و خوی استکبارستیزی دارد شعار «مرگ بر آمریکا» بر زبان مردم ایران جاری است.

خطیب جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه تمام حضورهای مردم در صحنه معنادار است، گفت: ملت هرگز جز با اذن رهبری پا به صحنه‌ای نمی‌گذارد و یوم‌الله 22 بهمن امسال نیز با فرمان مقام معظم رهبری انجام شد.

وی با اشاره به اینکه تکیه نظام جمهوری اسلامی به ملت بصیر و همیشه در صحنه است، یادآور شد: مردم مال و جان خود را فدای انقلاب می‌کنند.

صدیقی متذکر شد: انقلاب اسلامی در مسیر خود به هیچ خائن و دشمنی رحم نمی‌کند.

وی به بارش برف سنگین در صومعه‌سرا و میزان خسارت‌های وارده اشاره کرد و یادآور شد: بحران برف اخیر بیش از 152 میلیارد تومان خسارت به صومعه‌سرا وارد کرده است.

امام جمعه صومعه‌سرا از استاندار و ستاد بحران استان خواست تا عنایت و توجه مضاعفی نسبت به این شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام /84003/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول